Termin beregner ved IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2018

Krinza

koeapabshicar skriver:

Så skal du jo gå 5 uger og 4 dage tilbage i kalenderen. Så den 7/11 :-)

Tusind tak det prøver jeg .. havde prøvet mig lidt frem.. Men syns det er så forvirrende ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krinza skriver:

Tusind tak det prøver jeg .. havde prøvet mig lidt frem.. Men syns det er så forvirrende ��

Du har termin ca 14/8, hvis det er det du mangler at kunne skrive.

Anmeld Citér

16. december 2018

Krinza

EKAB skriver:

Du har termin ca 14/8, hvis det er det du mangler at kunne skrive.

Nej det var der Hvor den skriver sidste mens dag. For at ku vurdere hvor langt man er .. Men vidste ik hvordan man fastlagde det når det er ægoplægning ��

Anmeld Citér

16. december 2018

koeapabshicar

Krinza skriver:

Ægget har stået stille mens det var i fryseren. Så den tid det er på frys der har det ikke udviklet sig overhovedet. 

Så når de tager ægget ud så er det 2+0 og så har de dyrket det i 5 dage og derfor ender det på 2+5 inden de putter det i fryseren, hvor udviklingen går totalt i stå. Det kan ikke udvikle sig i fryseren. 

Du får så lagt ægget tilbage og der er ægget jo 2+5 og derefter tæller du bare dagene almindeligt. Så dagen efter du fik ægget tilbage så er du 2+6 og dagen efter det er du 3+0 og sådan kører det og nu er du så 5+4. 

Sø for at finde din “start dag” går du tilbage til den dag du fik ægget tilbage og tæller 2 uger og 5 dage tilbage, og det er så din startdag. 

Anmeld Citér

16. december 2018

Krinza

koeapabshicar skriver:

Ægget har stået stille mens det var i fryseren. Så den tid det er på frys der har det ikke udviklet sig overhovedet. 

Så når de tager ægget ud så er det 2+0 og så har de dyrket det i 5 dage og derfor ender det på 2+5 inden de putter det i fryseren, hvor udviklingen går totalt i stå. Det kan ikke udvikle sig i fryseren. 

Du får så lagt ægget tilbage og der er ægget jo 2+5 og derefter tæller du bare dagene almindeligt. Så dagen efter du fik ægget tilbage så er du 2+6 og dagen efter det er du 3+0 og sådan kører det og nu er du så 5+4. 

Sø for at finde din “start dag” går du tilbage til den dag du fik ægget tilbage og tæller 2 uger og 5 dage tilbage, og det er så din startdag. 

Mange tusind tak for den detaljerede beskrivelse..  har forstået det nu efter at ha læst jeres svar ���� 

Anmeld Citér

16. december 2018

koeapabshicar

Mange tusind tak for den detaljerede beskrivelse..  har forstået det nu efter at ha læst jeres svar ���� 

Det var godt  Det kan også bare være super forvirrende hvis man ikke lige er inde i tanken/forståelsen.  Men godt det giver mening nu og kæmpe tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

16. december 2018

Krinza

koeapabshicar skriver:

Det var godt  Det kan også bare være super forvirrende hvis man ikke lige er inde i tanken/forståelsen.  Men godt det giver mening nu og kæmpe tillykke med graviditeten 

Mange tusind tak  . Vi er så glade..  Men vi tør alligevel ik juble for meget, før vi er ovre farezonen osv 

Anmeld Citér

16. december 2018

koeapabshicar

Krinza skriver:

Mange tusind tak  . Vi er så glade..  Men vi tør alligevel ik juble for meget, før vi er ovre farezonen osv 

Jeg turde næsten ikke håbe for meget før jeg stod med babyen i hænderne. Så jeg kender følelsen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.