Døgnrytme kaos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2018

Øboen

Mere babs! 

Lad hende da endelig amme før hun skal sove igen, så falder hun sikkert i søvn ved brystet - så smækker du benene op på sofabordet og ser sex and the city i 3 timer og nyder at have en sød lille baby liggende i dine arme. Du har selvfølgelig tisset af først og taget en kop the og en plade chokolade med dig.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2018

FrkGranger

Waller skriver:

Jeg har en datter på en måned. Jeg ved godt at det ikke skal være nemt at have sådan en lille én. Jeg syntes generelt også hun er virkelig nem! MEN. vi bøvler lidt med hendes rytme. Når hun har spist og bævset af, bliver der snakker og kigget på hinanden efterfulgt af pusletid. Så begynder hun at vise tegn på at hun er træt. Jeg svøber hende i hendes dyne, og så bryder fælden løs. Hun skriger de første 5-10 minutter. Efter det ligger hun bare i mine arme og kigger indtil hun ca. 20 minutter falder i søvn. Så sidder jeg lidt mere med hende inden jeg ligger hende i hendes nest i sofaen. Her vil hun helst ikke ligge. Nogen gange går det og andre gange ender det med at hun ligger på min mave. Men på det her tidpunk er der gået 5 kvarter ca. Og der går maks en time og så er hun sulten..  Det er helt tydeligt at hun ikke er udhvilet.. Nogen gode bud på hvad jeg kan ændre? 

Da min søn var lille, sov han kun på mig, indtil han var Ca 4 mdr.. 

Bryst og så faldt han i søvn der, og ville slet ikke ligge selv.. 

Han hadede sin barnevogn. 

Lyt til din baby og giv al den tryghed, hun beder om.. Man kan ikke give så lille et barn, dårlige vaner.. 

Anmeld Citér

15. december 2018

Waller

Øboen skriver:

Mere babs! 

Lad hende da endelig amme før hun skal sove igen, så falder hun sikkert i søvn ved brystet - så smækker du benene op på sofabordet og ser sex and the city i 3 timer og nyder at have en sød lille baby liggende i dine arme. Du har selvfølgelig tisset af først og taget en kop the og en plade chokolade med dig.  

Hun er bare en voldsom gylper. Så jeg er desværre nødt til at have hende op og sidde lidt efter hvert måltid. Hun vil gerne sove efter amning men det resultere i gylp alle vegne desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.