Er så forvirret. Håber i kan hjælpe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2018

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
NBM skriver:

Ja det kan måske godt tænkes? Har ikke så meget erfarring at gå ud fra. Men det kan sagtens være

Kan jo også være du beholder selv om du bløder. Synes de er positive, typisk ville de være tydeligere nu 5+ men ikke altid. Der er mange muligheder.

men du bør nok være OBS hvis blødningen ikke aftager, hvis det er en graviditet som er gået til grunde og du måske skal have hjælp til at få det hele ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2018

NBM

sommerbarn<3 skriver:

Kan jo også være du beholder selv om du bløder. Synes de er positive, typisk ville de være tydeligere nu 5+ men ikke altid. Der er mange muligheder.

men du bør nok være OBS hvis blødningen ikke aftager, hvis det er en graviditet som er gået til grunde og du måske skal have hjælp til at få det hele ud

Ja der er mange muligheder. Men har godt tænkt, at den måske burde være kraftigere ift at være i uge 5+5. Jeg må høre min læge imorgen tidlig. Tak for hjælpen 

Anmeld Citér

6. december 2018

Lilleguldklump

Din g teste er positive, men ikke meget i forhold til hvor langt du er  

dine æl teste er negative 

Anmeld Citér

7. december 2018

Camillos

NBM skriver:

Ja der er mange muligheder. Men har godt tænkt, at den måske burde være kraftigere ift at være i uge 5+5. Jeg må høre min læge imorgen tidlig. Tak for hjælpen 

Hvordan gik det? 

Anmeld Citér

9. december 2018

Bornholmsklady

Hvordan er det hele gået?

Anmeld Citér

14. december 2018

xStinepigen

Mine teste er altså altid selv først blevet tydeligt positive efter 6+ i begge graviditeter

Anmeld Citér

2. januar 2019

NBM

Tak for alle jeres svar Det var desværre en bio, og vi har sat pb på pause det næste stykke tid.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.