Er så forvirret. Håber i kan hjælpe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2018

NBM

Hej Piger.

jeg er virkelig forvirret nu. Vi har været igang med projekt baby i nu 7 måneder, og ville give det en sidste chance i november, inden vi ville sætte det på pause i et års tid grundet arbejde mm.

Jeg tager mandag D. 26/11 en MEGET svag positiv G-test, men slog det hen da min mens så kom dagen efter, tirsdag d. 27/11, og tænker derfor at jeg IKKE er blevet gravid, drikker endda lidt rosevin om aftenen

Men denne menstration vælger så ikke at stoppe, og bløder derfor nu på dag 10, vælger derfor at kontakte min læge, som spørger om jeg ikke kan være gravid. Jeg siger at det tror jeg nu ikke, da jeg ingen symptomer jo har, og jeg bløder også jo, hun siger så at jeg skal kontakte hende om nogle dage igen, hvis blødningen ikke stopper.

Hmm... MEN så idag D. 6/12 mens jeg stadig bløder, har jeg fået 2(!) positive G-tests? De er ikke mega kraftige, men kan stadig ses. Jeg havde også nogle æl-test liggende, og bruger så de to også, og de er begge to helt positive. Ved godt at jeg ikke kan regne med de to æl-teste. Hvad tænker i om dette? Har i været gravide på trods af menstration? Jeg kan først kontakte min læge igen imorgen. Tak på forhånd❤️

ps. de første 2 billeder er af 1 Valmed, det tredje billede er en Baby-plan test, og de sidste to er ægløsningstest fra Baby-plan også.

Hvis jeg regner rigtigt, burde jeg være i uge 5+5 :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hmm umiddelbart ville jeg ikke sige, at der var farve i dine tests, og de derfor er falsk positive.. 

Men få en tid hos lægen og se, hvad blodprøven siger 

Anmeld Citér

6. december 2018

Helloo

Ved en ud af mine tre graviditeter blødte jeg både da jeg var 4+ og 8+. Min krop var åbenbart ikke helt med på at jeg ikke skulle ha menstruation. Jeg fik en dejlig dreng, trods for blødningen 

Jeg synes dine test ser fine ud btw

Anmeld Citér

6. december 2018

xStinepigen

De ser helt fine positive ud . Man kan god tbløde selvom man er gravid. Så jeg ville ikke være sp bekymret når testene er blevet tydligere . Men kontakt evt lægen alligevel hvis du måske vil holdes øje med, med blodprøver eller andet

Anmeld Citér

6. december 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

For mig at se,er stregerne grå på graviditetstestene og æl testene er ikke helt positive.

Jeg tror nærmere du snart har ægløsning.

Ellers få taget en hcg blodprøve.

Anmeld Citér

6. december 2018

Mra43

NBM skriver:

Hej Piger.

jeg er virkelig forvirret nu. Vi har været igang med projekt baby i nu 7 måneder, og ville give det en sidste chance i november, inden vi ville sætte det på pause i et års tid grundet arbejde mm.

Jeg tager mandag D. 26/11 en MEGET svag positiv G-test, men slog det hen da min mens så kom dagen efter, tirsdag d. 27/11, og tænker derfor at jeg IKKE er blevet gravid, drikker endda lidt rosevin om aftenen

Men denne menstration vælger så ikke at stoppe, og bløder derfor nu på dag 10, vælger derfor at kontakte min læge, som spørger om jeg ikke kan være gravid. Jeg siger at det tror jeg nu ikke, da jeg ingen symptomer jo har, og jeg bløder også jo, hun siger så at jeg skal kontakte hende om nogle dage igen, hvis blødningen ikke stopper.

Hmm... MEN så idag D. 6/12 mens jeg stadig bløder, har jeg fået 2(!) positive G-tests? De er ikke mega kraftige, men kan stadig ses. Jeg havde også nogle æl-test liggende, og bruger så de to også, og de er begge to helt positive. Ved godt at jeg ikke kan regne med de to æl-teste. Hvad tænker i om dette? Har i været gravide på trods af menstration? Jeg kan først kontakte min læge igen imorgen. Tak på forhånd❤️

ps. de første 2 billeder er af 1 Valmed, det tredje billede er en Baby-plan test, og de sidste to er ægløsningstest fra Baby-plan også.

Synes din graviditetstest ser positivt ud. Men som nævnt, få en blodprøve evt .. man kan godt have mens trods graviditet 

Anmeld Citér

6. december 2018

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
NBM skriver:

Hej Piger.

Kunne det måske være en biokemisk graviditet du er ved at bløde ud?

Anmeld Citér

6. december 2018

NBM

Tak for alle jeres svar. Det er så brugbart :-) 

Tænker bare, om hvis det "bare" var ægløsning som var på vej, så burde den vel ikke at have været svagt positiv inden jeg fik min mens? 

Men ja, der er ikke andet for, end at kontakte lægen igen imorgen, og måske lige få købt en test mere til imorgen, og så må jeg håbe at hun vil give mig en tid til lige at få det undersøgt nærmere.

Vil også lige skrive, at jeg ikke synes at testene er grå i virkeligheden som det måske ligner på billederne her, nærmere svagt lyserøde, det er bare svært at få et ordentligt billede af det

Men tak for alle jeres svar. Hvis der er flere som har nogle erfarringer, så tages de i mod med kyshånd :-)

Anmeld Citér

6. december 2018

NBM

sommerbarn<3 skriver:

Kunne det måske være en biokemisk graviditet du er ved at bløde ud?

Ja det kan måske godt tænkes? Har ikke så meget erfarring at gå ud fra. Men det kan sagtens være

Anmeld Citér

6. december 2018

NBM

Louise6551 skriver:

Ved en ud af mine tre graviditeter blødte jeg både da jeg var 4+ og 8+. Min krop var åbenbart ikke helt med på at jeg ikke skulle ha menstruation. Jeg fik en dejlig dreng, trods for blødningen 

Jeg synes dine test ser fine ud btw

Tak for svar. Det giver mig da et lille håb om, at det godt kan lykkes endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.