Hej Piger.
jeg er virkelig forvirret nu. Vi har været igang med projekt baby i nu 7 måneder, og ville give det en sidste chance i november, inden vi ville sætte det på pause i et års tid grundet arbejde mm.
Jeg tager mandag D. 26/11 en MEGET svag positiv G-test, men slog det hen da min mens så kom dagen efter, tirsdag d. 27/11, og tænker derfor at jeg IKKE er blevet gravid, drikker endda lidt rosevin om aftenen
Men denne menstration vælger så ikke at stoppe, og bløder derfor nu på dag 10, vælger derfor at kontakte min læge, som spørger om jeg ikke kan være gravid. Jeg siger at det tror jeg nu ikke, da jeg ingen symptomer jo har, og jeg bløder også jo, hun siger så at jeg skal kontakte hende om nogle dage igen, hvis blødningen ikke stopper.
Hmm... MEN så idag D. 6/12 mens jeg stadig bløder, har jeg fået 2(!) positive G-tests? De er ikke mega kraftige, men kan stadig ses. Jeg havde også nogle æl-test liggende, og bruger så de to også, og de er begge to helt positive. Ved godt at jeg ikke kan regne med de to æl-teste. Hvad tænker i om dette? Har i været gravide på trods af menstration? Jeg kan først kontakte min læge igen imorgen. Tak på forhånd❤️
ps. de første 2 billeder er af 1 Valmed, det tredje billede er en Baby-plan test, og de sidste to er ægløsningstest fra Baby-plan også.
Hvis jeg regner rigtigt, burde jeg være i uge 5+5 :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér