Arp og svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2018

AnoMor

Anonym skriver:

Synes ærlig talt heller ikke jeg kan komme af med det. Og massere godt med olie og så kam. Jeg vil prøve stille med en tandbørste. Havde han det også i panden? For der synes jeg også det er svært at få bugt på

Jeg brugte slet ikke olie. Syntes kun det gjorde det meget værre. Brugte som sagt bare en blød tandbørste som jeg masserede hovedbunden med og nærmest skrapede arpen af med. 

Nej han havde ikke noget i panden. Hans sad primært på hele højre side af hovedet. Ellers var det venstre det kan jeg ikke lige huske. Også var det tykke skorper 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2018

Mor På Barsel

Bare lige et råd med på vejen: på apoteket kan man få et produkt der hedder kelual. Det skal være den udgave der er beregnet til babyer.

Vores datter havde meget arp og får det faktisk stadig i en alder af 20 mdr. Jeg har endnu ikke brugt hele tuben vi købte da hun var lille, for det er rigigt effektivt.

Man smøre bare cremen på inden bad og vasker så af

Anmeld Citér

13. december 2018

Anonym trådstarter

Super_Mor skriver:

Bare lige et råd med på vejen: på apoteket kan man få et produkt der hedder kelual. Det skal være den udgave der er beregnet til babyer.

Vores datter havde meget arp og får det faktisk stadig i en alder af 20 mdr. Jeg har endnu ikke brugt hele tuben vi købte da hun var lille, for det er rigigt effektivt.

Man smøre bare cremen på inden bad og vasker så af

Kunne da være man skulle prøve det så.  for det andet virker da godt nok ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.