Arp og svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
12 svar
3 synes godt om
5. december 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har en datter på 10 uger der har lidt arp i panden og lidt i hovedbunden  Det er ikke store plamager mere som tør hud  Vi vil godt i svømmehal her snart så ved nogen om det gør noget at hun har arp og så klorvand?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Om det gør noget? Altså det smitter ikke hvis det er det du tænker på  

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Om det gør noget? Altså det smitter ikke hvis det er det du tænker på  

Tænker mere om det kan tåle det? Eller om jeg kan risikere at der bliver værre? Men okay det er jo ikke åbne sår eller noget så det burde jo ikke betyde noget. 

Ork alle de tanker som første gangs mor 

Anmeld Citér

5. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tænker mere om det kan tåle det? Eller om jeg kan risikere at der bliver værre? Men okay det er jo ikke åbne sår eller noget så det burde jo ikke betyde noget. 

Ork alle de tanker som første gangs mor 

Det tænker jeg ikke nej  

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det tænker jeg ikke nej  

Okay tak.. Så tager vi afsted imorgen med lille pigen 

Anmeld Citér

5. december 2018

grinny

Tag en lille tættekam med og kører et par ture med den efter i har været i vandet og så er det stort set væk  Det løsner sig i vandet og jo længere tid i vandet jo mere løsner det sig 

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Tag en lille tættekam med og kører et par ture med den efter i har været i vandet og så er det stort set væk  Det løsner sig i vandet og jo længere tid i vandet jo mere løsner det sig 

Det vil jeg gøre tak for rådet 

Anmeld Citér

6. december 2018

AnoMor

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre tak for rådet 

Min søn havde kraftig arp. Jeg syntes ikke en tættekam virkede. En blød baby tandbørste derimod gjorde underværker 

Anmeld Citér

6. december 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnoMor skriver:

Min søn havde kraftig arp. Jeg syntes ikke en tættekam virkede. En blød baby tandbørste derimod gjorde underværker 

Jeps her var en blød tandbørste også det der virkede bedst, evt sammen med lidt babyolie 

Anmeld Citér

13. december 2018

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Synes ærlig talt heller ikke jeg kan komme af med det. Og massere godt med olie og så kam. Jeg vil prøve stille med en tandbørste. Havde han det også i panden? For der synes jeg også det er svært at få bugt på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.