Juleslik til pædagogerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
6 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2018

Anonym trådstarter

Vores søn er startet i Bh i sommers - Jeg og far var meget bange sa vores søn er sensitive og har gået hos en dagplejemor som har elsket ham som hans eget barn.

- Men men det gik fantastiske �� pædagogerne og medarbejderne i BH har gjordt det så godt og han stortrives!!!! 

Dette er en kæmpe lettelse for os

- Nu er jeg gået amok i Tyskland i weekenden og købte en masse juleslik til dem 

Men hvad skal jeg skrive i kortet? 

Kan jeg bliver personlig og skrive tak for jeres omsorg og tålmodighed eller skal jeg bare skrive glædelig jul

jeg er mega genert så jeg bliver pisse flov da jeg skal aflevere det, men jeg vild ha de skal ha noget da de har virkelig gjort et godt arbejde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2018

Loa

Anonym skriver:

Vores søn er startet i Bh i sommers - Jeg og far var meget bange sa vores søn er sensitive og har gået hos en dagplejemor som har elsket ham som hans eget barn.

- Men men det gik fantastiske �� pædagogerne og medarbejderne i BH har gjordt det så godt og han stortrives!!!! 

Kan jeg bliver personlig og skrive tak for jeres omsorg og tålmodighed eller skal jeg bare skrive glædelig jul

jeg er mega genert så jeg bliver pisse flov da jeg skal aflevere det, men jeg vild ha de skal ha noget da de har virkelig gjort et godt arbejde 

Skriv da helt sikkert noget personligt - det må da være fedt at blive anerkendt for det man gør - og det synes jeg et personligt kort siger mere end “glædelig jul”

Anmeld Citér

3. december 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Skiv da gerne, hvor glade for, deres store indsats og tak for en god opstart!

Det er jo altid dejligt, at blive anerkendt. Vh Stine 

Anmeld Citér

3. december 2018

Anonym

Jeg arbejder i en vuggestue som pædagog. Det bedste er at få et kort fra forældre der anerkender og ser vores arbejde. Især i en tid hvor vi løber stærkt. Anbefaler et personligt kort. Jeg giver også lidt godter til min datters bh. Og tak fx at de altid tager sådan godt i mode hende om morgen. 

Anmeld Citér

3. december 2018

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg er selv pædagog og slik er godt men personlige breve er bedre. Meget bedre 

De breve jeg har modtaget gennem en efterhånden lang karriere har været højt skattet for mig og jeg har gemt hver og et. Skriv fra hjertet og vær bestemt ikke flov.

Anmeld Citér

3. december 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jeg skriver altid et personligt kort, men samtidig anonymt, da jeg også bliver lidt forlegen ved tanken.

Så noget i retning af:

”Kære X, Y og Z.

Tusind tak fordi i altid (indsæt noget), det betyder alverden for os og vores unger, at I altid sørger for (indsæt flere ting). Vi ønsker jer en dejlig jul og glæder os til endnu et år på blå stue.

De bedste hilsner fra taknemmelige forældre”.

Anmeld Citér

3. december 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg skriver altid et personligt kort, men samtidig anonymt, da jeg også bliver lidt forlegen ved tanken.

Så noget i retning af:

”Kære X, Y og Z.

Tusind tak fordi i altid (indsæt noget), det betyder alverden for os og vores unger, at I altid sørger for (indsæt flere ting). Vi ønsker jer en dejlig jul og glæder os til endnu et år på blå stue.

De bedste hilsner fra taknemmelige forældre”.

Tusind tak for dit svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.