En hyldest til min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Tikki

Det skal han da have. Han skal nemlig være alene med begge unger i 3 dage fra på fredag. For jeg skal nemlig til ROM sgu..på tøsetur. Kæft hvor jeg glæder mig!

Det var bare det jeg vil sige - hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Lise

Jeg troede sgu du havde tænkt dig at bringe ham, som i kærestetur  Men nej - det andet lyder også sjovere.

Så må du have en rigtig god tur! Og lad nu være med at ringe hjem og høre hvordan det går - det kan kun give dårlig samvittighed

Lise - der elsker Rom!!!

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

ha ha - ja, det kunne nok også være cool med en kærestetur. Den tager vi næste gang . Jeg har absolut ingen bekymringer over hvordan det skal gå - han er supercool til det med ungerne...når jeg IKKE er hjemme  - når jeg er hjemme slapper han lidt for meget af . Og ringe hjem det kommer jeg til...men det er fordi vi har en gylden aftale om, at vi siger godnat til hinanden hver dag uanset hvor vi er og det har holdt uden undtagelse i over 8 år, så det kan jeg ikke bryde  Dårlig samvittighed har jeg ikke denne gang for jeg har om nogen anden fortjent det

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

Jeanette skriver:

ha ha - ja, det kunne nok også være cool med en kærestetur. Den tager vi næste gang . Jeg har absolut ingen bekymringer over hvordan det skal gå - han er supercool til det med ungerne...når jeg IKKE er hjemme  - når jeg er hjemme slapper han lidt for meget af . Og ringe hjem det kommer jeg til...men det er fordi vi har en gylden aftale om, at vi siger godnat til hinanden hver dag uanset hvor vi er og det har holdt uden undtagelse i over 8 år, så det kan jeg ikke bryde   Dårlig samvittighed har jeg ikke denne gang for jeg har om nogen anden fortjent det

HA!! Gu' har du så fortjent det, Jeanette! Du er så sej - smut du nu til Rom og nyd livet i et par dage.

Marie - misundelig!

Anmeld

18. oktober 2009

Astrid P

Wauw, det lyder lækkert...
Nyd det i fulde drag!

KH Astrid - også en kende misundelig!!!

Anmeld

18. oktober 2009

..

Hvor er du bare heldig - gad godt et par dage væk fra det hele

-Rigtig god tur

Anmeld

18. oktober 2009

Susan1978

årh det lyder dælme fedt.. rigtig god tur.

jeg har så faktisk valgt at tage kæresten med, vi har 10års dag den 18 dec og jeg har booket min kollegas lejlighed i Berlin den weekend, og arrangeret pasning af børn og hund.

han ved det bare ik endnu.

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

la la la la la la la la la.... Det er alt jeg kan høre!!

Ej, jeg er bare så skide misiundelig !!!

Rigtig god tur!!

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

Susan1978 skriver:

årh det lyder dælme fedt.. rigtig god tur.

jeg har så faktisk valgt at tage kæresten med, vi har 10års dag den 18 dec og jeg har booket min kollegas lejlighed i Berlin den weekend, og arrangeret pasning af børn og hund.

han ved det bare ik endnu.

Ei det lyder fisme også bare hyggeligt - tror også jeg vil prøve det  Fedt.

Anmeld

19. oktober 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

HA!! Gu' har du så fortjent det, Jeanette! Du er så sej - smut du nu til Rom og nyd livet i et par dage.

Marie - misundelig!

Sååå enig! That´s the spirit.. 

Håber du får en rigtig fed tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.