Prøver ikke, men er den der? 30 år og uerfaren ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2018

AlwaysAno

Den er positiv. Tillykke ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Stine88 skriver:

Ja det vil jeg gøre.. skal have min mens idag men indtil videre er der ingenting.. så prøver igen i morgen - har en læge tid på tirsdag af andre årsager, så må jeg lige se om de kan teste mig eller lignende.. 

Har aldrig været gravid før men var bare af den opfattelse at stregerne ville være lige tydelige ved en graviditet, men jeg har aldrig oplevet en svag streg før . Der har altid bare været helt tomt i det felt 

En streg er en streg. De behøver slet ikke være lige tydelige. Det bliver de faktisk ofte først ret sent.

Anmeld Citér

2. december 2018

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Stine88 skriver:

Ja det vil jeg gøre.. skal have min mens idag men indtil videre er der ingenting.. så prøver igen i morgen - har en læge tid på tirsdag af andre årsager, så må jeg lige se om de kan teste mig eller lignende.. 

Har aldrig været gravid før men var bare af den opfattelse at stregerne ville være lige tydelige ved en graviditet, men jeg har aldrig oplevet en svag streg før . Der har altid bare været helt tomt i det felt 

Hvor spændende 

Fik du testet i dag?

Jeg håber, at I uanset hvad finder den løsning, der passer jer.. For umiddelbart tænker jeg altså stadig, at du er gravid.

De behøver ikke være lige tydeligt. En streg er en streg 

Anmeld Citér

2. december 2018

Stine88

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hvor spændende 

Fik du testet i dag?

Jeg håber, at I uanset hvad finder den løsning, der passer jer.. For umiddelbart tænker jeg altså stadig, at du er gravid.

De behøver ikke være lige tydeligt. En streg er en streg 

jeg fik testet idag - syntes dog testen var lige så utydelig selvom jeg havde håbet på et klarere bevis.. har stadig svært ved at tro det desværre.. nu har jeg ellers lige gået og glædet mig ved tanken ��

Har købt nogle flere tests blandt andet nogle tidlig test fra rfsu, den ene tager jeg i morgen tidlig, så håber jeg stadig den er positiv - min kæreste er lige så spændt og glad ved tanken som jeg er gået hen og blevet så jeg håber bestemt der er noget ��  

Anmeld Citér

3. december 2018

Stine88

Jeg vågnede med mavesmerter til morgen og er begyndt at bløde.. min tidlige rfsu test viste bragende negativt, der var slet ingen tvivl.. 

Så hvad der end har været er der desværre ikke mere  men tak for hjælpen herinde fra - vi er blevet enige om at sætte projekt baby rigtig igang nu, han er 32 og jeg er 30 

Håber at jeg snart kan få flere gode råd som vordende mor herinde fra 

Anmeld Citér

4. december 2018

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Stine88 skriver:

Jeg vågnede med mavesmerter til morgen og er begyndt at bløde.. min tidlige rfsu test viste bragende negativt, der var slet ingen tvivl.. 

Så hvad der end har været er der desværre ikke mere  men tak for hjælpen herinde fra - vi er blevet enige om at sætte projekt baby rigtig igang nu, han er 32 og jeg er 30 

Håber at jeg snart kan få flere gode råd som vordende mor herinde fra 

Øv. Det er jeg ked af høre. 

Krydser for at det snart lykkedes for jer  

Og fedt at i har sat projektet rigtig igang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.