Prøver ikke, men er den der? 30 år og uerfaren ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
15 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2018

Stine88

De sidste 3 uger har mine bryster været sindsygt ømme og er blevet større og tungere .. 

Tog derfor en test i tirsdags som jeg egentlig mente var negativ, trods en svag streg som der ellers aldrig har været før (har testet et par gange i mit voksen liv for at sikre mig der ikke var noget) tog så en ny her fra morgenen af og igen er den ikke helt klar som ellers når den har været negativ og nu er jeg godt nok i tvivl �� skulle faktisk have mens idag men har endnu ikke oplevet de mens smerter jeg ellers plejer at have, brysterne er stadig ømme �� hvad syntes i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2018

Anonym

Stine88 skriver:

De sidste 3 uger har mine bryster været sindsygt ømme og er blevet større og tungere .. 

Tog derfor en test i tirsdags som jeg egentlig mente var negativ, trods en svag streg som der ellers aldrig har været før (har testet et par gange i mit voksen liv for at sikre mig der ikke var noget) tog så en ny her fra morgenen af og igen er den ikke helt klar som ellers når den har været negativ og nu er jeg godt nok i tvivl �� skulle faktisk have mens idag men har endnu ikke oplevet de mens smerter jeg ellers plejer at have, brysterne er stadig ømme �� hvad syntes i? 

Den ligner ihvertfald min da jeg blev gravid med min søn. Så tør godt ønske tillykke 

Anmeld Citér

1. december 2018

300515

Den er helt sikkert positiv. 

Anmeld Citér

1. december 2018

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Stine88 skriver:

Hej

Jeg vil mene, at den er positiv. Prøv evt at teste igen om et par dage. 

Anmeld Citér

1. december 2018

Camillos

Stine88 skriver:

Den ser posetiv ud.. 

Anmeld Citér

1. december 2018

Stine88

Anonym skriver:

Den ligner ihvertfald min da jeg blev gravid med min søn. Så tør godt ønske tillykke 

Uhh jeg må ærligt indrømme at det kommer meget ubelejligt men tanken glæder mig mere og mere så jeg håber virkelig på det hænger ved 

Anmeld Citér

1. december 2018

Stine88

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Jeg vil mene, at den er positiv. Prøv evt at teste igen om et par dage. 

Ja det vil jeg gøre.. skal have min mens idag men indtil videre er der ingenting.. så prøver igen i morgen - har en læge tid på tirsdag af andre årsager, så må jeg lige se om de kan teste mig eller lignende.. 

Har aldrig været gravid før men var bare af den opfattelse at stregerne ville være lige tydelige ved en graviditet, men jeg har aldrig oplevet en svag streg før . Der har altid bare været helt tomt i det felt 

Anmeld Citér

1. december 2018

Babilooo

Har du brugt beskyttelse..? For hvis ikke burde det jo ikke komme bag på dig. Jeg tænker bare hvis det virkelig er et ubelejligt tidspunkt.

tillykke - du er gravid med de to streger 

Anmeld Citér

1. december 2018

Stine88

Tjullehej skriver:

Har du brugt beskyttelse..? For hvis ikke burde det jo ikke komme bag på dig. Jeg tænker bare hvis det virkelig er et ubelejligt tidspunkt.

tillykke - du er gravid med de to streger 

Nej det har jeg ikke.. har brugt p piller i 10 år - dog har jeg haft svære celle forandringer flere gange og har også fået foretaget keglesnit - af samme årsag stoppede jeg med p piller i slutningen af min sidste langvarige forhold.. 

Har haft to partnere siden - dog har jeg altid været lidt dum til det med p piller, med at huske dem til tiden osv men i og med jeg aldrig blev gravid, og ikke er blevet de sidste 3 år, trods aktivt sexliv så var jeg meget i tvivl om jeg overhovedet kunne blive gravid.. 

Min nye partner har jeg kendt i 20 år, men kun været sammen med i 2 mdr. Og vupti så er jeg umiddelbart blevet gravid alligevel... 

Men tak 

Anmeld Citér

1. december 2018

Anonym

Baby kommer næææsten altid ubelejligt, i hvert fald for mit vedkomne! Men jeg så det som skæbnen, at det var den perfekte baby på det uperfekte tidspunkt  jeg er idag 13+4, og der har været uendelige mange tanker. Satan det er hårdt for psyken! Men vi glæder os, også selvom tidspunktet ikke lige er helt super. Man får det til at fungere. Vi er også selv (mig) 28, og min kæreste 32. Så vi kunne ikke se hvorfor vi skulle vælge det fra. Vi er voksne stabile mennesker, vi har en fornuftigt økonomi og vi er gode sammen. Børn er hårdt arbejde, graviditet er hårdt arbejde, MEN det er en gave! Den største af dem alle. Jeg hepper på din bebser i maven, tillykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.