Ville høre om nogen har prøvet det samme eller har nogen tanker om det.
Sagen er den at jeg føler grundlæggende set intet. Når jeg ind i mellem gør,, er det typisk vrede. Ellers føler jeg mig egentlig bare sådan blank følelsesmæssigt hele tiden. Og det bekymrer mig selvfølgelig.
Jeg føler ikke følelser mod min kærsste. Ved mentalt godt jeg elsker ham, men føler intet pt. Føler ingen seksuelle behov. Ikke en gang til onani som jeg trods alt førhen har ville selv når energien ikke var til sex. Når jeg forsøger kan det faktisk ikke lade sig gøre,, kan bare ikke blive ophidset.
Jeg føler intet på arbejde. Jeg har tidligere døjet meget med angst, så var ret overrasket da jeg startede på arbejde og følte ingen nerver. Heller ikke glæde bare ingenting. Selv når jeg er blevet kastet ud i svære opgaver, hvor mine kollegaer har tjekket op på om jeg nu også var ok med det, føler jeg intet.
Dee er lige sket store ændringer på mit arbejde så alle er dybt pressede, stressede, vrede. Folk græder med jævne mellemrum og tingene er noget kaotiske lige nu. Og så er der mig. Som føler ingenting. Som sædvanlig.
Føler bare jeg flyder gennem livet som en tom robot i efterhånden lang tid nu. Så bliver jeg lige ind i mellem meget vred, og en sjælden gang imellem kan jeg pludselig græde men ellers er der intet.
Har tænkt på om det er et forsvar, fordi jeg havde en periode med mange meget psykisk belastende oplevelser, hvor jeg havde det virkelig skidt psykisk. Altså om det simpelthen er min krop der har slukket for at passe på sig selv. Men hvordan tænder jeg så igen? Og vil jeg overhovedet det, hvis alle de negative følelser der dukker op pt bliver parkeret inde i en eller anden aflåst boks indeni?
Jeg har ikke råd til psykolog må jeg sige med det samme.
Anmeld
Citér