sidde i mørke en hel dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2018

Ano18

Når jeg har migræneanfald så kan jeg intet. Kaster op og kan hverken holde lys, lyd eller noget som helst ud. Det er forfærdeligt. Hvis jeg ikke har haft mulighed for at få børnene passet, har det været ren overlevelse og børnene har nok skulle klare det. Så jeg ville nok mere tænke det var godt, du tog dit barn med. Min mand har aldrig haft migræne, så han kan heller ikke helt sætte sig ind i hvor forfærdeligt det er. Sumatriptan hjælper også lidt på mig, men desværre har jeg ikke måtte tage det i min graviditet (bortset fra i meget små mængder) og har døjet sååå meget med det. Det problem har din mand dog ikke så måske hvis han ikke kender til det, at du kan anbefale ham det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2018

fehår

Jeg lider selv af migræneanfald et par gange om året. 

For at være ærlig: stor respekt for, at din mand overhovedet kunne overskue at forsøge at tage sig af baby i den tilstand. 

Jeg har indtil videre kun haft migræneanfald, mens min mand er hjemme (jeg får dem kun om aftenen). Der har han taget vores datter ind på hendes værelse, slukket alt lyset, hvorefter jeg har krøllet mig sammen i fosterstilling og ventet på, at medicinen skulle virke. 

Migræne er helvede. 

Anmeld Citér

29. november 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er enig med de andre. Det skader i hvert fald ikke en dag, og hvis det er migræne, så er det godt nok stort af din mand, at han ville passe. 

Når jeg har migræne, så kaster jeg op, kan intet se, lydene er for voldsomme, halvdelen af min krop sover hele tiden. Jeg kan absolut ingenting... så ligger også i et rum i totalt mørke..

det er virkelig forfærdeligt at have.. god bedring til ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.