Hej
har brug for et råd.
min mand skulle i dag passe vores søn på 3 måneder ( flakse barn) da jeg skulle være for min far der skulle gennemgå en større opperation.
Min mand har så slem hovedpine og vælger at trække alle gardiner for ( de er mørklægningsgardiner så der bliver virkelig mørkt) og intet lys skal tændes. Vores søn er lys vågen har lige sovet en god lur og vil bare gerne "snakke"
Jeg kan slet ikke bære tanken om at min søn på 3 måneder skal bruge en hel dag i total mørke. Jeg prøver om ikke lidt lys der hvor han er kan gå an men min mand er mega sur og svare vredt nej.
Efter lidt snak bliver vi enige om at jeg tager baby med. Hvilket bestemt ikke var sjovt men vi klarede det. MIn mand mener dog jeg overdriver og at det intet gør at han skal være i i meget mørkt lokale hele dagen.
Jeg mener at det for det første rykker ved hans rytme om dag og nat og at han ikke får den stimuli han skal have. Jeg ved godt det ikke skader på lang sigt med en enkel dag, men det vil give uro i rytmen og det tager tid at finde tilbage, men spørgsmålet gå på om det er ok eller ej.
Ville I have syntes det var ok at baby på 3 måneder skal være hele dagen ( 5-6 timer) i et rum der er mørklagt at tunge gardiner hvor det er svært at se detaljer?
Hvorfor/ hvorfor ikke?
Har brug for nogle andres syn på det her.
Anmeld
Citér