Hjælp!!! Mit hår det klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Min datter og jeg klør os også hele tiden, jeg har skæl det ved jeg da det hjælper med skælshampoo. Kæmmede os begge to igen igår og stadig ingen lus men tilgengæld havde hun sår i hele hovedbunden og oppe på toppen af hovedet på størrelse med et æg der væskede det, så jeg tror vi må en tur til lægen hvis ikke det bliver bedre i løbet af weekenden. 

Det kunne altså godt lyde som psoriasis. Jeg har det selv i hovedbunden, og det kan klø helt forfærdeligt, danne skæl og væske (og danner sår fordi man klør i det), hvis det ikke behandles, så jeg vil bestemt anbefale at få det tjekket hos lægen (og evt. en hudlæge).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2018

1518

Godt du har købt ABC! Det har hjulpet mig og min kløende hovedbund helt vildt 

Anmeld Citér

26. november 2018

MorTil3+

Septemberbarn2018 skriver:

Det kunne altså godt lyde som psoriasis. Jeg har det selv i hovedbunden, og det kan klø helt forfærdeligt, danne skæl og væske (og danner sår fordi man klør i det), hvis det ikke behandles, så jeg vil bestemt anbefale at få det tjekket hos lægen (og evt. en hudlæge).

Hun skal til læge i dag, men mistænker selv eksem. Jeg var slemt ramt af børneeksem da jeg var barn og hun havde det også i en mild grad da hun var baby.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.