Jeg har været velsignet med en baby der har sovet forholdsvis godt siden hun var ca 1 mrd gammel. Sovet 10-12 timer om natten, afbrudt af 3 amninger og falder hurtigt i søvn efter. Gode lange lure i løbet af dagen osv.
Hun er 3 måneder nu og den sidste uge har hun sovet så dårligt! Hun er vågnet rigtig mange gange i løbet af natten (ca 1 gang i timen) og skal have hjælp til at falde i søvn igen (sut, aes, ammes, vugges osv). Desuden er hendes lure meget korte og hun vågner efter 30 minutter og kan ikke falde i søvn igen.
Hun har haft lidt svært ved at komme af med afføring og der er gået flere dage mellem at hun har skidt (normalt 1-2 gange dagligt) og jeg ved ikke om det måske er det der generer hende.
Jeg er smadret! Jeg sad og tuede det halve af natten fordi jeg næsten ikke havde sovet, for hver gang jeg lige var faldet i søvn igen, så vågnede baby. Far ligger ved siden af og sover fra det hele, med mindre hun græder meget højt, men i nat måtte jeg vække ham og få noget hjælp, for jeg var klar til at stille hende ud til storskrald!
Jeg ved ikke hvad jeg vil med mit indlæg, andet end at få luftet ud. Måske det er karma fordi hun har været så nem indtil nu? Måske er det bare prutter der generer hende
Anmeld
Citér