Hvornår fik I styr på blæren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Eller udflåd 

Altså selvfølgelig er der en smule blod, men faktisk ikke meget.. Og det er heller ikke udflåd.. Det er urin.. Måske blandet med lidt betændelse, for jeg synes, at det lugter.. Men ved ikke, om det bare kommer fra fødslen, manglende hygiejne (har først lige været i bad nu) og ja så rester fra urin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Altså selvfølgelig er der en smule blod, men faktisk ikke meget.. Og det er heller ikke udflåd.. Det er urin.. Måske blandet med lidt betændelse, for jeg synes, at det lugter.. Men ved ikke, om det bare kommer fra fødslen, manglende hygiejne (har først lige været i bad nu) og ja så rester fra urin

Altså barselsflåd stinker, men tror først det er batsrlsflåd når blødningen er stoppet? Ellers er det nok en god ide at få lægen til at kigge på det hele. 

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Altså barselsflåd stinker, men tror først det er batsrlsflåd når blødningen er stoppet? Ellers er det nok en god ide at få lægen til at kigge på det hele. 

Okay det vidste jeg ikke.. Blødningen er næsten stoppet, så kan måske godt bare være det.. 

Og lægen kommer vist i morgen.. Der er i hvert fald lavet en note til hende nu 

Anmeld Citér

14. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stemmer i med de andre og siger, så er det ik normalt, at det strømmer ud.

Altså da jeg fik en styrt blødning, der stoppede de den, ved at stikke hele hånden op samme vej baby kom ud, samtidig med at de klemmer sammen og såret fra moderkage, som de klemmer på. Samtidig stod der en og pressede hårdt udenpå min mave, for at få blødning til at stoppe.

For mig virkede det heldigvis. Men havde voldsomt ondt i maven og understellet bagefter.

Og jeg oplevede ik problemer, med at holde på vandet bagefter. 

Og PS sorry for detaljerne!! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym

Jeg fødte for 3 måneder siden og oplevede det samme. Jeg kunne ikke mærke når min blære var fyldt og slet ikke når jeg lå ned, så når jeg rejste mig, fx om morgenen når jeg stod op, så tissede jeg i bukserne! Og det var ikke noget at gøre, jeg kunne ikke klemme sammen og stoppe strålen, det fossede bare ud af mig! Det er vildt ubehageligt og jeg var virkelig bange for at jeg var blevet ægte inkontinent.

Jeg begyndte på knibeøvelserne med det samme og begyndte at gå på toilet før jeg følte vandladningstrang, så blæren ikke nåede at blive fyldt, og efter ca 2 uger begyndte jeg at kunne holde på det igen. Her 3 måneder efter kan jeg stadig få lidt trykken i blæren når jeg rejser mig, men der kommer ikke så meget som en dråbe ud - heldigvis!

Jeg fik også at vide at det var helt normalt.

Anmeld Citér

15. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fødte for 3 måneder siden og oplevede det samme. Jeg kunne ikke mærke når min blære var fyldt og slet ikke når jeg lå ned, så når jeg rejste mig, fx om morgenen når jeg stod op, så tissede jeg i bukserne! Og det var ikke noget at gøre, jeg kunne ikke klemme sammen og stoppe strålen, det fossede bare ud af mig! Det er vildt ubehageligt og jeg var virkelig bange for at jeg var blevet ægte inkontinent.

Jeg begyndte på knibeøvelserne med det samme og begyndte at gå på toilet før jeg følte vandladningstrang, så blæren ikke nåede at blive fyldt, og efter ca 2 uger begyndte jeg at kunne holde på det igen. Her 3 måneder efter kan jeg stadig få lidt trykken i blæren når jeg rejser mig, men der kommer ikke så meget som en dråbe ud - heldigvis!

Jeg fik også at vide at det var helt normalt.

Ej hvor rart at høre om en anden, der også har oplevet det.. Jeg har også fået af vide af den ene jordemoder, at det netop vil hjælpe at gå ud på toilettet lidt oftere, og så lave knibeøvelser nu.. Vidste bare ikke, at man måtte så hurtigt efter, men jeg lavede lidt i går, og kunne mærke, at det hjalp i nogle timer .. 

Og håber da, at det går bedre med den der trykken på din blære 

Anmeld Citér

15. november 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kunne heller ikke altid holde det. Så røg det bare ud. Virkelig frusterende. Især når jeg var på vej på toilet... jeg fik også at vide, det var normalt og det var vigtigt at få på toilet lidt oftere. Det hjalp. Og knibeøvelser selvf. Har ingen problemer idag

Anmeld Citér

15. november 2018

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg kunne heller ikke altid holde det. Så røg det bare ud. Virkelig frusterende. Især når jeg var på vej på toilet... jeg fik også at vide, det var normalt og det var vigtigt at få på toilet lidt oftere. Det hjalp. Og knibeøvelser selvf. Har ingen problemer idag

Ej det lyder godt, at der ikke er nogle problemer mere.. Så er jeg mindre nervøs.. Skal vist bare lave knibeøvelser nogle gange om dagen, og så blive ved med at gå ofte på toilettet (man havde jo ellers glædet sig til at droppe de der natture på toilettet hehe)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.