Hvornår fik I styr på blæren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg fødte mandag aften.. Det var en lang fødsel på 19 timer, hvor jeg havde veer i rigtig mange timer uden at åbne mig.. Og efterfølgende med på operationsbordet, da jeg mistede en masse blod - ved så ikke, hvordan de stoppede blødningen.. 

Men nu kan jeg jo slet ikke styre min blære.. Det løber bare ud af mig med urin, når jeg rejser mig.. Ved godt, at det er normalt, men kunne godt tænke mig at høre jer om, hvornår I kunne styre blæren igen?

Og samtidig lige spørge jer om, hvornår I første gang gik på toilettet og lavede stort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg fødte mandag aften.. Det var en lang fødsel på 19 timer, hvor jeg havde veer i rigtig mange timer uden at åbne mig.. Og efterfølgende med på operationsbordet, da jeg mistede en masse blod - ved så ikke, hvordan de stoppede blødningen.. 

Men nu kan jeg jo slet ikke styre min blære.. Det løber bare ud af mig med urin, når jeg rejser mig.. Ved godt, at det er normalt, men kunne godt tænke mig at høre jer om, hvornår I kunne styre blæren igen?

Og samtidig lige spørge jer om, hvornår I første gang gik på toilettet og lavede stort?

Jeg har altså ikke oplevet at urinen decideret løber ud af mig uden forvarsel? Symes du skal kontakte fg / så eller din læge. Selvfølgelig kan man sjat tisse lidt hvis ikke man når på toilet i tide.. Men ligefrem ingen kontrol lyder i mine ører ikke normalt . 

Anmeld Citér

14. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Det lyder ikke helt normalt  Jeg ville også tage kontakt til enten egen læge eller FG.

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er absolut Ikke normalt.

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym

Det har jeg aldrig hørt om. 

Alle jeg kender, som har født inkl mig selv, der er der urindråber ved eksempelvis grin eller hvis man rejser sig med tinge ting osv. Men det er det, vidst det man taler om, når man taler om ukontrolbar blære efter en fødsel

Jeg kunne ikke tisse efter min fødsel på 26 timer og 6 sugekopper. Det tog mig et par timer, før jeg kunne mærke at jeg skulle tisse. (Fik epidural) 

men det har aldrig løbet?? Skynd dig at ringe til lægen. Det er ikke normalt - heller ikke efter en fødsel...

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg ligger på hospitalet nu, og jeg har sagt det til dem flere gange, men de siger alle sammen, at det er helt normalt, og at det bare skal ændre sig inden 14 dage.. 

Men kan da godt være, at jeg lige skal snakke med dem igen.. Snakkede bare med den ene i nat om det 

Anmeld Citér

14. november 2018

1518

Er du sikker på, at det er urin og ikke blod?

Anmeld Citér

14. november 2018

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg ligger på hospitalet nu, og jeg har sagt det til dem flere gange, men de siger alle sammen, at det er helt normalt, og at det bare skal ændre sig inden 14 dage.. 

Men kan da godt være, at jeg lige skal snakke med dem igen.. Snakkede bare med den ene i nat om det 

Snak med dem  

Det er dem der ved om det er normalt i din situation og med det forløb du har haft

Det er ikke normalt i et normalt forløb, men dit forløb lyder umiddelbart heller ikke til at have været et normalt forløb.

Anmeld Citér

14. november 2018

Anonym trådstarter

Nej mit forløb var ikke overdrevet normalt, men heller ikke helt unormalt, sagde de.. Det var bare en hård fødsel hehe.. 

Men har snakket med lægen nu.. Har åbenbart ikke været tydelig nok i min beskrivelse, for lægen sagde, at det ikke var normalt.. Jeg skulle prøve at knibe sammen og se, om det ikke hjalp.. Ellers ville hun gerne vide det

Anmeld Citér

14. november 2018

Soonmom

1518 skriver:

Er du sikker på, at det er urin og ikke blod?

Eller udflåd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.