Dårlig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2019

HBV

Camillos skriver:

Hun er blevet bedere til at sove i barnevognen og falder i søvn efter Ca 15 - 20 min og sover Ca 30-45 min  Af gangen... Hun vågner fortsat 1 gang i timen om natten for at finde tryghed... Årh det er bare så hårdt når det står på ��

Puha  hvad gør du så om natten, lægger hende til brystet eller ? Og falder hun i søvn igen med det samme?

Min lille fis holder fest og vil ik sove på trods af amning. Så er hun vågen i 1-1,5 timer  og sover elendigt om dagen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2019

Camillos

HBV skriver:

Puha  hvad gør du så om natten, lægger hende til brystet eller ? Og falder hun i søvn igen med det samme?

Min lille fis holder fest og vil ik sove på trods af amning. Så er hun vågen i 1-1,5 timer  og sover elendigt om dagen. 

Ja jeg ligger hende til bryster som regel falder hun i søvn med det samme.. Men jeg har desværre ingen mirakelkur... 

Anmeld Citér

23. februar 2019

HBV

Camillos skriver:

Ja jeg ligger hende til bryster som regel falder hun i søvn med det samme.. Men jeg har desværre ingen mirakelkur... 

Nej det er hårdt 

Håber snart det er ovre.. Selvom jeg kan læse rigtig mange steder, at det ikke blir bedre de næste (mange) mdr 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Camillos

HBV skriver:

Nej det er hårdt 

Håber snart det er ovre.. Selvom jeg kan læse rigtig mange steder, at det ikke blir bedre de næste (mange) mdr 

Der skete noget magisk med hende da hun var omkring 6 mdr... Hvor det hele føltes bare lidt lettere.... Så måske er du heldig jeg krydser fingre . Nu er det kun nattesøvnen der driller en del 

Anmeld Citér

24. februar 2019

HBV

Camillos skriver:

Der skete noget magisk med hende da hun var omkring 6 mdr... Hvor det hele føltes bare lidt lettere.... Så måske er du heldig jeg krydser fingre . Nu er det kun nattesøvnen der driller en del 

Årh hvad skete der  

Hun er vist midt i et tigerspring lige nu hvor hun vil være på armen hele tiden. Så snart jeg lægger hende ned for at rydde op eller laver mad, er hun virkelig utilfreds 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Camillos

HBV skriver:

Årh hvad skete der  

Hun er vist midt i et tigerspring lige nu hvor hun vil være på armen hele tiden. Så snart jeg lægger hende ned for at rydde op eller laver mad, er hun virkelig utilfreds 

Jeg ved virkelig ikke hvad der skete... Men hun ændrede sig virkelig til en sødere og gladere pige... Tror hendes mave gik iorden. Nu har hun snart sovet 2 timer i barnevognen Idag til middag og hun sover endnu  for første gang Idag gik hun kold ved brystet , sov imens hun fik køredragt på og sov videre da hun kom ud i sin barnevogn. Hun er begyndt at kravle og bliver åbenbart brugt af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.