Dårlig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
15 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2018

Camillos

Kære baby brugere. 

Jeg har et problem her. Min datter på 5 måneder har faktisk siden fødslen ikke kunne sove selv, jeg er rædbrækket når jeg vågner om morgenen og mine bryster er næsten tomme fordi hun bruger dem som sut... Har prøvet alverdens sutter og hun vil ikke tage dem desværre. Hun kan kun ligge alene i 10 min og så vågner hun og vil have sin mor tæt på.. Det gælder både i sengen og i barnevognen. Med andre ord hun er 100 % afhængig af mig. Jeg når ingenting i løbet af dagen fordi hun ikke kan ligge selv... Hvis hun skal sove igennem skal jeg gå 3 timer med barnevognen eller ligge musestille ved siden af hende. Jeg har forsøgt at supplere med mme hvilket ikke har gjort det anderledes og hun får lidt grød ingen ændringer. Vi var ved ørelæge fordi hun kun vil sove næsten siddende i barnevognen og han sagde det intet var på hendes øre... Hun vågner 5-6 gange hver nat... Hjælp. Hilsen en meget træt mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2018

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Ville ikke gå forbi din tråd uden at give dig en digital krammer 

Anmeld Citér

13. november 2018

Camillos

Skovrup skriver:

Ville ikke gå forbi din tråd uden at give dig en digital krammer 

Tak 

Anmeld Citér

13. november 2018

lineog4

Ingen gode råd, min datter var fuldstændig det samme. Dog kunne far også få hende til at sove i hans arme, så der var lidt aflastning for mig. 

Men det var først da jeg fik min søn jeg opdagede en baby kunne sove selv. Jeg accepterede faktum og lod hende sove med brystet i munden om natten. Om dagen var jeg enten trillende eller accepterede at hendes lure var på Max 45 minutter. 

Da hun kom i vuggestue som 14 mnd kunne hun forresten uden udfordringer sove 3 timer i træk i krybben, så det var åbenbart kun sammen med os.

Anmeld Citér

13. november 2018

Camillos

lineog4 skriver:

Ingen gode råd, min datter var fuldstændig det samme. Dog kunne far også få hende til at sove i hans arme, så der var lidt aflastning for mig. 

Men det var først da jeg fik min søn jeg opdagede en baby kunne sove selv. Jeg accepterede faktum og lod hende sove med brystet i munden om natten. Om dagen var jeg enten trillende eller accepterede at hendes lure var på Max 45 minutter. 

Da hun kom i vuggestue som 14 mnd kunne hun forresten uden udfordringer sove 3 timer i træk i krybben, så det var åbenbart kun sammen med os.

Tusind tak for dit indlæg,  det har også været min frygt mht. Dagplejen  håber hun også vil sove når vi når dertil.. 

Anmeld Citér

13. november 2018

grinny

Hun er kun 5 måneder hun har stadig brug for dig og din nærhed så mit råd er bare at give hende dig.

5 måneder er stadig meget lille i den store verden, evt brug en vikle så er hun tæt og du kan stadig gå rundt og bruge begge arme 

Anmeld Citér

14. november 2018

Camillos

grinny skriver:

Hun er kun 5 måneder hun har stadig brug for dig og din nærhed så mit råd er bare at give hende dig.

5 måneder er stadig meget lille i den store verden, evt brug en vikle så er hun tæt og du kan stadig gå rundt og bruge begge arme 

Viklen bliver brugt flittigt  tror bare det er mig der gerne ville kunne have 1 times tid alene til at kunne ordne støvsugning og gulvvask og sådanne ting.. Mangler lidt mig tid.. Men jeg giver hende selvfølgelig alt den tryghed hun har brug for hos mig .. Føler mig bare ikke som en overskuds mor grundet manglende søvn og energi, samt ingen frie hænder til at være praktisk.. 

Anmeld Citér

26. november 2018

san

Puha det er så hårdt 

Anmeld Citér

23. februar 2019

HBV

Camillos, hvordan går det nu? Jeg er på samme stadie som det du skrev i første indlæg 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Camillos

HBV skriver:

Camillos, hvordan går det nu? Jeg er på samme stadie som det du skrev i første indlæg 

Hun er blevet bedere til at sove i barnevognen og falder i søvn efter Ca 15 - 20 min og sover Ca 30-45 min  Af gangen... Hun vågner fortsat 1 gang i timen om natten for at finde tryghed... Årh det er bare så hårdt når det står på ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.