Gravid og søster er også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.990 visninger
20 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2018

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg har et stort problem, jeg er gravid (igen) men min søster venter sin for første gang.

Jeg er så bange for at sige det til familien for vil de blive sure? (Min tanke er at de vil!) (De bliv let irriteret da jeg var gravid med min vidunderlige prinsesse, da jeg var ung var 20 og de syntes det var for ung, men idag elsker alle min datter og der er ingen ting jeg bor også med hende)

Er bange for at de bliver sure nu hvor min søster for første gang skal have sin, min søster er ældre end mig, så alt er nyt for hende.

Men mit spørgsmål er tror i at de bliver sure fordi at jeg vil tage alt opmærksomheden fra min søster som også er gravid og hvad tror i min søster vil sige til det, er bange for at hun bliver ked af at jeg skal have nr 2??

Tror i at hun bliver sur på mig??

Jeg elsker min søster meget højt og har et godt søster forhold men er så bange for at det vil blive ødelagt af min lille nye, min søster fat ud af hun var gravid for ikke længe siden, og jeg for nogen dage siden.

Hjælp skal jeg fortælle eller lade vær???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har et stort problem, jeg er gravid (igen) men min søster venter sin for første gang.

Jeg er så bange for at sige det til familien for vil de blive sure? (Min tanke er at de vil!) (De bliv let irriteret da jeg var gravid med min vidunderlige prinsesse, da jeg var ung var 20 og de syntes det var for ung, men idag elsker alle min datter og der er ingen ting jeg bor også med hende)

Er bange for at de bliver sure nu hvor min søster for første gang skal have sin, min søster er ældre end mig, så alt er nyt for hende.

Men mit spørgsmål er tror i at de bliver sure fordi at jeg vil tage alt opmærksomheden fra min søster som også er gravid og hvad tror i min søster vil sige til det, er bange for at hun bliver ked af at jeg skal have nr 2??

Tror i at hun bliver sur på mig??

Jeg elsker min søster meget højt og har et godt søster forhold men er så bange for at det vil blive ødelagt af min lille nye, min søster fat ud af hun var gravid for ikke længe siden, og jeg for nogen dage siden.

Hjælp skal jeg fortælle eller lade vær???

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvorfor at de skulle blive sure på dig. Medmindre du er total egocentrert og alt kun handler om dig, men det tror jeg næppe når du skriver dette indlæg 

Det er da rigtig dejligt at din søster og du, kan dele jeres graviditeter og få børn der stort set er lige gamle. Det er da en skøn ting for jer alle.

Jeg ville dog vente til efter nf med at fortælle det, og på den måde får din søster også lidt tid hvor det kun er hende der venter sig 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvorfor at de skulle blive sure på dig. Medmindre du er total egocentrert og alt kun handler om dig, men det tror jeg næppe når du skriver dette indlæg 

Det er da rigtig dejligt at din søster og du, kan dele jeres graviditeter og få børn der stort set er lige gamle. Det er da en skøn ting for jer alle.

Jeg ville dog vente til efter nf med at fortælle det, og på den måde får din søster også lidt tid hvor det kun er hende der venter sig 

Nej, det er jeg ikke, er så glad for at min søster skal have en lille en, men er bange for at miste vores forhold fordi at jeg elsker min søster så højt, men ja tænke også selv det kunne være fedt men ja tror også det bedst at vente med at sige jeg også er, men hvor længe vil du sige men skal vente med at sige det 

Anmeld Citér

12. november 2018

Loa

Undskyld men du lyder virkelig ikke særlig gammel? Du tror du mister dit forhold til din søster fordi i begge er gravide???? På hvilken planet er det en dårlig ting at være gravid samtidig med sin søster? Prøv at tænk alle de ting i kan være fælles om og dele? Prøv at tænk de to fætre/kusiner der formodentlig får mega glæde af hinanden.

Hvis familien bliver sure pga sådan noget her, så burde de seriøst opsøge en psykolog.

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Undskyld men du lyder virkelig ikke særlig gammel? Du tror du mister dit forhold til din søster fordi i begge er gravide???? På hvilken planet er det en dårlig ting at være gravid samtidig med sin søster? Prøv at tænk alle de ting i kan være fælles om og dele? Prøv at tænk de to fætre/kusiner der formodentlig får mega glæde af hinanden.

Hvis familien bliver sure pga sådan noget her, så burde de seriøst opsøge en psykolog.

Er 22 år. 

Men nej jeg er bange for de gør, måske gør de ikke. 

Men er mere nervøs for hvad min store søster vil sige? For hun glæder sig meget til at skulle være mor

Anmeld Citér

12. november 2018

ErDuHerIkkeSnart

Som de andre skriver, er det svært for mig at forstå, hvad problemet er?

Hvad  skulle der være at blive sur over og hvorfor - det lyder helt sort? Hvis din familie oprigtigt kunne finde på at føle sådan, lyder de absurd umodne og jeres forhold lyder meget, meget problematisk.

Og til dit eget forslag om ikke at sige det... øøøh, hvor længe tænker du, at det ville være en løsning...?

Anmeld Citér

12. november 2018

AlwaysAno

Jeg ser slet ikke problemet? Hvorfor skulle nogen blive sure?

det er da dejligt at dit og din søsters barn kan have glæde af hinanden senere. 

Medmindre der er noget helt galt med din rolle som mor kan jeg ikke se hvorfor nogen skulle reagere negativt?

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Jeg ser slet ikke problemet? Hvorfor skulle nogen blive sure?

det er da dejligt at dit og din søsters barn kan have glæde af hinanden senere. 

Medmindre der er noget helt galt med din rolle som mor kan jeg ikke se hvorfor nogen skulle reagere negativt?

Mener mere om de bliver irriteret fordi at de vil tro at jeg vil tage opmærksomheden fra min søster og er mere nervøs for at min søster bliver ked 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mener mere om de bliver irriteret fordi at de vil tro at jeg vil tage opmærksomheden fra min søster og er mere nervøs for at min søster bliver ked 

Nej er en god mor, selv min datter siger mor go mor ��

Anmeld Citér

12. november 2018

AlwaysAno

Anonym skriver:

Der er forhåbentlig ingen der bliver gravide for op opmærksomhedens skyld.

hvis de tror det så er det vidst dem den er gal med. Men du lyder (undskyld mig) lidt umoden, og måske det er det der spejler sig i dine forældres reaktion? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.