Maskine til mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Athene123 skriver:

Hej 

Vi skal til at begynde at give vores søn flaske da amningen efter flere forsøg stadig ikke fungere optimalt for mig. Han er 2 måneder og vandet til hans flasker skal jo derfor stadig koges. Men vi har kigget lidt på den maskine der hedder en babybrezza der tilbereder MME på meget kort tid. 

Er der nogen af jer der her erfaringer med sådan en? Vil man kunne koge vandet og hælde det i beholderen og stille den i køleskabet imellem tilberedningerne? 

Ellers vil jeg gerne have andre gode og råd og erfaringer som i har gjort jer med jeres flaskebørn! ��

Brug 1600kr(lige den pris der kom frem da jeg gogglede) på noget bedre til jeres søn 

Så svært og længe tager det ikke at lave maden. Man kommer ind i en rutine. 

Jeg ville ikke bruge så mange penge på noget, der er unødvendigt i min mening.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg mener også, at den er unødvendig. Det så nemt bare at have vand i køleskabet, og så bruge en mikrobølgeovn til at gøre det varmt  

når de bliver 4 mdr, bliver det jo også endnu nemmere. 

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonymor

Lje skriver:

Seriøst? 

Åbne køleskab, skrue kapsel af flaske, sætte i mikrobølge-ovn, trykke på 2 knapper, venter 30-45 sekunder, hælde allerede doseret pulver i? Det tager cirka 1 minut. 

Det er jo på ingen måde besværligt eller tidskrævende. 

Hvad gør du så, i den periode, hvor maskinen er til vask og dit barn bliver sulten? Jeg mindes, anbefalingen er, at man er hyper OBS på hygiejne omkring pulver. Så pulverbeholderen skal vel vaskes hyppigt, vandbeholderen skal vaskes hyppigt og "tutten", hvor mælken kommer ud ville jeg personligt være helt hys med at få rengjort. 

Jeg er virkelig fascineret af, hvordan markedet kan skabe endnu flere - i min optik - idiotiske, dyre produkter til forældre-segmentet.

Vh.

Hold da op, jeg er godt nok forbavset over hvor mange, der tager sådan på vej, fordi jeg har haft en god oplevelse med et produkt og oplevede, at det gjorde livet som flaskemor væsentligt nemmere. Hvis man ikke har behovet, kan man jo bare lade være med at købe den. Vi vandt den og har været utroligt glade for den. Min og min kærestes personlige og subjektive oplevelse var, at den gjorde tingene markant nemmere. Selvfølgelig kan den undværes - men vi synes, at den var enormt nice to have.

Altså, geez, hvorfor dælen tage sådan på vej. Hvis man synes det er åndssvagt, kan man da bare lade være at købe den. Men nu spurgte hun - og jeg svarede ud fra  min oplevelse. 

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonymor

Lje skriver:

Seriøst? 

Åbne køleskab, skrue kapsel af flaske, sætte i mikrobølge-ovn, trykke på 2 knapper, venter 30-45 sekunder, hælde allerede doseret pulver i? Det tager cirka 1 minut. 

Det er jo på ingen måde besværligt eller tidskrævende. 

Hvad gør du så, i den periode, hvor maskinen er til vask og dit barn bliver sulten? Jeg mindes, anbefalingen er, at man er hyper OBS på hygiejne omkring pulver. Så pulverbeholderen skal vel vaskes hyppigt, vandbeholderen skal vaskes hyppigt og "tutten", hvor mælken kommer ud ville jeg personligt være helt hys med at få rengjort. 

Jeg er virkelig fascineret af, hvordan markedet kan skabe endnu flere - i min optik - idiotiske, dyre produkter til forældre-segmentet.

Vh.

I øvrigt skriver jeg også lige under det svar, du har citeret, at det ikke er et produkt, som jeg ville gå ud at købe med vores nuværende økonomi (som sagt, vi vandt den i en konkurrence). Og som jeg skrev, så er der bestemt vigtigere ting til baby, man kan bruge de penge på. Jeg skriver, at hvis jeg var super velhavende, var det absolut noget, som jeg ville smide mine penge efter en anden gang. 

Anmeld Citér

10. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Som mor til 2 flaskebørn vil jeg også sige: Brug pengene på noget andet! 

Det er på ingen måde besværligt eller tidskrævende at lave en flaske (det er steriliseringen, der tager noget tid, og det slipper man jo desværre ikke udenom..).

Det eneste tidspunkt maskinen kunne være en fordel er, når baby skriger, når den bliver lagt; det kan være en udfordring at lave en flaske med en baby i armene - men igen så tager det ikke ret lang tid, og baby overlever jo nok at være utilfreds i de 45 sekunder  

Vi har en kande med kogt vand i køleskabet, som vi hælder i flasker fra, og om natten har vi afmålte flasker stående derinde, så vi ikke skal måle vand af midt nat.

Anmeld Citér

10. november 2018

Mom of Two

Jeg har ikke savnet den til nogen af mine børn. Jeg ville bruge pengene på noget andet - og i øvrigt også pladsen (uden helt at vide hvor meget den fylder)

Fedt at nogen har positive oplevelser med den (dog ser jeg ingen direkte kritik af disse oplevelser), jeg kan bare ikke se hvordan sådan en skal være pengene være.

Anmeld Citér

11. november 2018

Lje

Anonymor skriver:

Hold da op, jeg er godt nok forbavset over hvor mange, der tager sådan på vej, fordi jeg har haft en god oplevelse med et produkt og oplevede, at det gjorde livet som flaskemor væsentligt nemmere. Hvis man ikke har behovet, kan man jo bare lade være med at købe den. Vi vandt den og har været utroligt glade for den. Min og min kærestes personlige og subjektive oplevelse var, at den gjorde tingene markant nemmere. Selvfølgelig kan den undværes - men vi synes, at den var enormt nice to have.

Altså, geez, hvorfor dælen tage sådan på vej. Hvis man synes det er åndssvagt, kan man da bare lade være at købe den. Men nu spurgte hun - og jeg svarede ud fra  min oplevelse. 

Ingen tager på vej. Du lægger alt for meget i det og bruger alt for meget krudt på at forsvare, at du altså har vundet produktet. Du svarede ud fra din oplevelse. Og andre - blandt andet mig - svarede ud fra vores oplevelser. 

Det er rimelig meget normalen på en debatside....

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.