Gravid eller madbaby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

Altså jeg har jo haft min mens efter at jeg havde sex, men den var langt mindre end den var før, så jeg tænker bare om man stadig kan være gravid og have sin mens eller om bevægelserne i min mave mest om aftenen bare er indbildning? Syntes bare det ville være en smule mærkværdigt hvis jeg havde været gravid så længe og ikke mærket mere til det end meget svag morgenkvamle et par gange og lidt ekstra træthed.

Tjuhl: Altså jeg tror ikke jeg har mistet hvis det er, så har jeg nok bare ikke været gravid, men kan slet ikke overskue at skulle have endnu et barn nu, men det skulle jeg jo have tænkt på noget før, selvom vi beskyttede os under det meste af samlejet.

Tror jeg må få købt en graviditetstest i dag, mit barn skal passes så kan jeg også få lidt tid til at sluge resultatet, hvad end det måtte være, og selvfølgelig ville jeg være glad skulle der være et barn, men syntes bare det hele er lidt underligt hvis jeg stadig får min mens.

mhv. ano

nej, jeg mente heller ikke, at du skulle have mistet. jeg mente, at din cyklus er normal efter din fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Anonym trådstarter

Okey jeg troede du mente at hcg niveauet var så lavt fordi jeg havde mistet. Blev bare lidt forvirret.

Tror bare jeg bliver ked af det uanset hvad resultatet bliver, så jeg glæder mig ikke ligefrem til det. Og så er det da heller ikke særlig fedt at, er jeg gravid, at det så er så let for mig når andre har så svært ved det. men nu må jeg se.

ano

Anmeld

18. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

Okey jeg troede du mente at hcg niveauet var så lavt fordi jeg havde mistet. Blev bare lidt forvirret.

Tror bare jeg bliver ked af det uanset hvad resultatet bliver, så jeg glæder mig ikke ligefrem til det. Og så er det da heller ikke særlig fedt at, er jeg gravid, at det så er så let for mig når andre har så svært ved det. men nu må jeg se.

ano

nej, det er da bestemt ikke sjovt at skulle teste hvis du føler at du vil blive ked af det uanset resultatet held og lykke med det - selvom man jo ikke kan sige man krydser for det ene eller det andet.

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

Hejsa - har lige læst hele tråden og vil håbe at testen viser det resultat som er rigtigt for dig.

Kæmpe kram

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Mit gæt er at du ikke er gravid. Sådan helt uprofessionelt  Men snakkede med en for nogle uger siden, som fortalte, at hun havde haft mens under sin graviditet. Så det sker for nogle. Under alle omstændigheder dur det altså ikke at udelukke problemet. Lorten ligger i lommen og lugter selvom man ikke kan se den. Tag den op og deal med den! Hvis du ikke er gravid, ville jeg skynde mig til lægen og bede om en henvisning til en gynækolog. Jeg var selv til scanning forleden, hvor gynækologen spurgte ind til min cyklus. Fortalte at den altid har været meget uregelmæssig og at der går ca. to måneder imellem hver mens. Hun sagde, at det skal vi have undersøgt når jeg har født for at se om der er noget galt. Så det er nok også meget smart at du lige bliver tjekket, bare for en sikkerheds skyld!

Held og lykke!

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Var henne i supermarket den dag for at købe en test, men der var selvfølgelig ikke nogen

Mn har endelig fået fat i en, og efter meget overvejelse fik jeg endelig taget den, den var negativ, som nu egentlig er meget godt, givet den situation jeg står i-. Tror så også at jeg endelig har fået afklaret mave bevægelserne, det er desværre en lille harmløs, men ubehagelig følgesygdom som indimellem blusser op.

Sådan er det. Men tak for jeres svar.

mvh. Ano

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.