Gravid eller madbaby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg står lidt med en følelse af at jeg er gravid igen, har et barn under et år.

Men jeg ved faktisk ikke om jeg er gravid, da jeg har haft min "menstrution" to½ dag hver måned efter muligheden for befrugtelsen, denne gang kun 1½ dag, og så burde jeg jo ikke være gravid??? Før var den på 4-5 dage. Men har en følelse af at der er noget inde i maven, den er også blevet lidt større, men troede det var min mangel på beherskelse overfor mad, som er løbet lidt løbsk de sidste par mdr. Hvis jeg skulle være gravid skulle jeg være 19+4 i dag, men tør simpelthen ikke tage en test, hvad nu hvis den er positiv, kan den være falsk positiv?

Er bare forvirret og lidt bange for hvordan det hele skulle gå var jeg gravid, og hvad med barnet, så længe uden undersøgelser.

mvh ano 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

oo

den kan ikke være falsk positiv hvis du har normal cyklus igen. det var i hvert fald sådan jeg forstod det da jeg selv mistede, at når cyklus starter er det fordi hcg er ude af kroppen. men endnu en gang vil jeg henvise til oraklet indenfor hcg: Caroline86

tag en test, få det overstået! det er da langt bedre at vide besked end pludselig at gå i fødsel! og du er jo allerede meget langt henne, hvis det er.

Anmeld

17. oktober 2009

ønskeblyp

Det ikke sikkert at en test ville være positiv hvis du er så langt henne da hcg hormonet er faldet igen.. jeg ville ringe til min læge på mandag og få en snak med ham.. for hvis du ikke har haft mens i 17-20 uger og du ikke er gravid kan der være andet galt.. Og en evt. gravidtet forsvinder jo ikke af at du ignorere det

Anmeld

17. oktober 2009

Sees

Tjuhl skriver:

den kan ikke være falsk positiv hvis du har normal cyklus igen. det var i hvert fald sådan jeg forstod det da jeg selv mistede, at når cyklus starter er det fordi hcg er ude af kroppen. men endnu en gang vil jeg henvise til oraklet indenfor hcg: Caroline86

tag en test, få det overstået! det er da langt bedre at vide besked end pludselig at gå i fødsel! og du er jo allerede meget langt henne, hvis det er.

Så bliver jeg nød til at spørge ? Kan den være falsk negativ ?
For jeg havde også min mens sidst i august måned, men har ikke haft det siden, og har taget to test' på forskellige tidspunkter, som begge var negative.
Jeg har ikke dyrket sex, siden start august.

Anmeld

17. oktober 2009

oo

NoOne skriver:

Så bliver jeg nød til at spørge ? Kan den være falsk negativ ?
For jeg havde også min mens sidst i august måned, men har ikke haft det siden, og har taget to test' på forskellige tidspunkter, som begge var negative.
Jeg har ikke dyrket sex, siden start august.

ja, den kan godt være falsk negativ. prøv at ringe og høre din læge om du kan få taget en blodprøve hos ham, det er nemlig muligt at måle hcg ned i helt små mængder via en blodprøve

Anmeld

17. oktober 2009

Sees

Tjuhl skriver:

ja, den kan godt være falsk negativ. prøv at ringe og høre din læge om du kan få taget en blodprøve hos ham, det er nemlig muligt at måle hcg ned i helt små mængder via en blodprøve

okay
Tusinde, tak

Anmeld

17. oktober 2009

oo

NoOne skriver:

okay
Tusinde, tak

det var så lidt, min egen

Anmeld

18. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

tager du en test idag? er lidt nysgerrig..

Anmeld

18. oktober 2009

Anonym trådstarter

Altså jeg har jo haft min mens efter at jeg havde sex, men den var langt mindre end den var før, så jeg tænker bare om man stadig kan være gravid og have sin mens eller om bevægelserne i min mave mest om aftenen bare er indbildning? Syntes bare det ville være en smule mærkværdigt hvis jeg havde været gravid så længe og ikke mærket mere til det end meget svag morgenkvamle et par gange og lidt ekstra træthed.

Tjuhl: Altså jeg tror ikke jeg har mistet hvis det er, så har jeg nok bare ikke været gravid, men kan slet ikke overskue at skulle have endnu et barn nu, men det skulle jeg jo have tænkt på noget før, selvom vi beskyttede os under det meste af samlejet.

Tror jeg må få købt en graviditetstest i dag, mit barn skal passes så kan jeg også få lidt tid til at sluge resultatet, hvad end det måtte være, og selvfølgelig ville jeg være glad skulle der være et barn, men syntes bare det hele er lidt underligt hvis jeg stadig får min mens.

mhv. ano

Anmeld

18. oktober 2009

baby2010

Der er ikke andet at gå end at tage en test! Og husk at skrive resultatet - held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.