Prøver på at være kreativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Jeg Har da været misundelig over dit kreative gen til st lave den knage - ej nu er ordet sørme også væk (har også lige været på arbejde og talt i flere timer), men du ved den dejlige pind du hænger bøjler på....

Den der knage, til at hænge bøjler, sku vel aldrig hedde en bøjlestang?? 

Jeg sad også og blev helt misundelig! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

lineog4

StineW79 skriver:

Den der knage, til at hænge bøjler, sku vel aldrig hedde en bøjlestang?? 

Jeg sad også og blev helt misundelig! Vh Stine 

Det er jo lige det den hedder - skal slet ikke være bekymret når ordene sådan forsvinder 

Anmeld Citér

4. november 2018

StineW79

lineog4 skriver:

Det er jo lige det den hedder - skal slet ikke være bekymret når ordene sådan forsvinder 

Ingen grund til at være bekymret over ord, du ik ka huske, når du alligevel har glemt det i morgen 

Og ja kender alt for godt til det med at glemme/bytte om på ord. Men ser det som et tegn på tanke multitasking.... Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

Skouboe

StineW79 skriver:

Ja det er nogle gange som om, at arbejde bare fylder mere end det bør!

Jeg har også lige haft en lang periode, hvor jeg bare overhovedet ik har haft overskud til noget som helst, andet end arbejde, praktisk arbejde og køre til og fra fritidsaktivitet. Men her efter uge 42, syntes jeg overskuddet er til det igen, så det er dejligt, også selv om det kun blir til små barselsgaver, til veninder. Vh Stine 

Ja, jeg er pt. alene på pinden, og indtil vi får ansat en ny kollega til at hjælpe mig... Og der er desværre en masse bureaukrati inden vi får det, og bagefter endnu længere tids oplæring... Men før eller siden bliver det vel bedre.

Anmeld Citér

5. november 2018

lineog4

Fridag betyder egentlig oprydning og studerer dag men det blev lidt Krea morgen godt hjulpet af en kat jeg ikke en gang kan tage billede af for den var helt oppe i hovedet på mig og småbed for at jeg skulle kæle den NU

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. november 2018

StineW79

Skouboe skriver:

Ja, jeg er pt. alene på pinden, og indtil vi får ansat en ny kollega til at hjælpe mig... Og der er desværre en masse bureaukrati inden vi får det, og bagefter endnu længere tids oplæring... Men før eller siden bliver det vel bedre.

Det blir altid bedre!!! Vh Stine 

Anmeld Citér

5. november 2018

StineW79

lineog4 skriver:

Fridag betyder egentlig oprydning og studerer dag men det blev lidt Krea morgen godt hjulpet af en kat jeg ikke en gang kan tage billede af for den var helt oppe i hovedet på mig og småbed for at jeg skulle kæle den NU

Katte er altså bare de bedste, mest tosset dyr i hele verden. Og en ting er sikkert. Der er altid underholdning, hva endte man vil eller ej vh Stine 

Anmeld Citér

5. november 2018

lineog4

StineW79 skriver:

Katte er altså bare de bedste, mest tosset dyr i hele verden. Og en ting er sikkert. Der er altid underholdning, hva endte man vil eller ej vh Stine 

Jeg er så også udfordret på den skønne måde af st dele Krea plads med børnene, lige pt er det legomænd der er med når jeg syr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. november 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
lineog4 skriver:

Jeg får mest syet og mest børnetøj - og har to katte der gør præcis det samme 

Jeg strikker også men har en tendens til at falde i søvn efter et par pinde - lige nu er det et halsrør af moskusgarn som har taget uendelig lang tid

Her er lidt af der nyeste maskinerne har spyttet ud

Er sindsyg vild med din stil... Bare jeg kunne sy, så ville min den mindste går meget anderledes klædt...

Anmeld Citér

5. november 2018

lineog4

MVM skriver:

Er sindsyg vild med din stil... Bare jeg kunne sy, så ville min den mindste går meget anderledes klædt...

Takker. 

Det er nu ikke så svært som det ser ud, men det kræver en investering i maskiner og andet.... Men så sparer jeg det ind på tøjkøb og de to mindste om ikke andet vil stadig helst gå med mors tøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.