Prøver på at være kreativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2018

100%anonym

StineW79 skriver:

Ej hvor er det nogle vildt fede ting, du får lavet!

Der er helt sikkert nogle børn, der blir forkælet vh Stine 

Tak 

Får bestillinger ind i mellem. Så det går da ikke til spilde ihvertfald 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

lineog4

Jeg får mest syet og mest børnetøj - og har to katte der gør præcis det samme 

Jeg strikker også men har en tendens til at falde i søvn efter et par pinde - lige nu er det et halsrør af moskusgarn som har taget uendelig lang tid

Her er lidt af der nyeste maskinerne har spyttet ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. november 2018

lineog4

heaven skriver:

Er det provokation eller forsøg på humor? 

Jeg blev hverken provokeret eller grinte- løgn jeg grinte lidt over, at der er flere end mig der bedst kan lide at begynde projekter og så mister interessen når det bliver rugbrødsarbejde 

Anmeld Citér

4. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Jeg får mest syet og mest børnetøj - og har to katte der gør præcis det samme 

Jeg strikker også men har en tendens til at falde i søvn efter et par pinde - lige nu er det et halsrør af moskusgarn som har taget uendelig lang tid

Her er lidt af der nyeste maskinerne har spyttet ud

What hvor har du fundet Harry Potter stof??????

Jeg er super utålmodig hva ang ærmer, men overvejer om ik jeg sku prøve din model, for det ser lidt mindre bøvlet ud.

Det er altså også nogle vildt flotte ting, du har fået lavet! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

lineog4

StineW79 skriver:

What hvor har du fundet Harry Potter stof??????

Jeg er super utålmodig hva ang ærmer, men overvejer om ik jeg sku prøve din model, for det ser lidt mindre bøvlet ud.

Det er altså også nogle vildt flotte ting, du har fået lavet! Vh Stine 

Albastuff- der har lige været bestillingsrunde,  men mon ikke det kommer noget til salg når det er printet. Eller skriv direkte til hende og hør om du kan nå det.

Jeg laver både påsatte ærmer og raglan, men lige nu har jeg forelsket mig i raglan fordi jeg så synes jeg bedre kan lege med at sætte sammen 

Anmeld Citér

4. november 2018

Skouboe

Jeg laver intet kreativt i øjeblikket, jeg har simpelthen ikke tid. Når jeg ikke arbejder eller prøver at holde det værste vasketøj og rengøring nede, så sover jeg...

Jeg drømmer om at få syet det uld undertøj jeg har lovet ungerne og nogle oversize sweatshirts som den 9 årige ønsker sig... Og så har jeg i et anfald at optimisme købt en bog om kurvefletning, der er fyldt med ting, jeg brænder for at prøve at flette, men det er heller ikke noget, man bare kan gå til og fra, fordi materialerne skal blødes op osv.

Foreløbigt er denne weekend gået med at arbejde, ordne vasketøj, bage til fryseren (madpakke boller, pølsehorn og pizzasnegle og snart også empanadas) og når jeg er færdig med at bage med mindste divaen, så har jeg lige - overraskende nok - en masse arbejde, der skal være færdig inden i morgen.

Anmeld Citér

4. november 2018

StineW79

Skouboe skriver:

Jeg laver intet kreativt i øjeblikket, jeg har simpelthen ikke tid. Når jeg ikke arbejder eller prøver at holde det værste vasketøj og rengøring nede, så sover jeg...

Jeg drømmer om at få syet det uld undertøj jeg har lovet ungerne og nogle oversize sweatshirts som den 9 årige ønsker sig... Og så har jeg i et anfald at optimisme købt en bog om kurvefletning, der er fyldt med ting, jeg brænder for at prøve at flette, men det er heller ikke noget, man bare kan gå til og fra, fordi materialerne skal blødes op osv.

Foreløbigt er denne weekend gået med at arbejde, ordne vasketøj, bage til fryseren (madpakke boller, pølsehorn og pizzasnegle og snart også empanadas) og når jeg er færdig med at bage med mindste divaen, så har jeg lige - overraskende nok - en masse arbejde, der skal være færdig inden i morgen.

Ja det er nogle gange som om, at arbejde bare fylder mere end det bør!

Jeg har også lige haft en lang periode, hvor jeg bare overhovedet ik har haft overskud til noget som helst, andet end arbejde, praktisk arbejde og køre til og fra fritidsaktivitet. Men her efter uge 42, syntes jeg overskuddet er til det igen, så det er dejligt, også selv om det kun blir til små barselsgaver, til veninder. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ser, der tegner sig et mønster nu. Det er jer med katte, der får syet, strikket, hæklet og nørklet. Da jeg er hunde- og hønseejer, tilhører jeg ikke det kreative segment - dog bliver det til nogle strikkede karklude, når jeg er til kongresser og kurser. Dog uden kat. 

Tilføjelse: Hvis det er kreativt at nyindrette sin entré, kan jeg alligevel godt være med: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. november 2018

StineW79

Mor og meget mere skriver:

Jeg ser, der tegner sig et mønster nu. Det er jer med katte, der får syet, strikket, hæklet og nørklet. Da jeg er hunde- og hønseejer, tilhører jeg ikke det kreative segment - dog bliver det til nogle strikkede karklude, når jeg er til kongresser og kurser. Dog uden kat. 

Tilføjelse: Hvis det er kreativt at nyindrette sin entré, kan jeg alligevel godt være med: 

Det er da mega kreativt at indrette. 

Jeg har virkelig ingen indretningsstil, og min kæreste er ik super handy, så vi har stort set samme stil, som da vi indrettede huset for 12 år siden. Også er rodet lige så stille flyttet ind, sammen med ungerne

Min kæreste er også mega kreativ anlagt, så her står han feks for alt julepynt's lavninger, marcipan, klippe klister osv, også er jeg kreativ på andre måder, så det halve af vores spisebord, er altid besat med noget krea. Det er ret hyggeligt.

Du ku jo putte katte østre, ind i det du strikker vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Jeg Har da været misundelig over dit kreative gen til st lave den knage - ej nu er ordet sørme også væk (har også lige været på arbejde og talt i flere timer), men du ved den dejlige pind du hænger bøjler på....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.