Skuffet over mands reaktion/handling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2018

Anonym trådstarter

Øv øv øv.... 

Jeg lever nok i en anden tidsalder, når det kommer til mænd, jeg ser min mand som lidt af en beskytter eller gjorde.... 

Sagen er den jeg er højgravid maven hænger, og lørdag er min mand og jeg ude, der kommer en psykisk sygdom mand op til mig, og siger noget, jeg siger hvad? og han bliver ubehagelig, og jeg bliver oprigtigt bange han ser tydeligvis noget der ikke er der .....

Hvor er min mand? han er gået videre fordi han skulle intet ha med ham at gøre, istedet for at komme til med usætning går han fra mig, og jeg må løbe efter min mand, da denne mand har udset sig mig for en eller anden grund. 

- Hold kæft hans reaktion skuffer mig  sikkert en vatpik

Han giver mig skylden, men jeg har intet gjort galt andet end at gå ned at gågaden, og blive overfuset af denne mand, jeg siger hvad fordi jeg hørte ikke hvad han sagde, og vidste ikke på det tidspunkt han tygeligvis var psykisk syge.

jeg har aldrig oplevet noget ligende,

- Jeg har på en mærkelig måde mistet så meget for ham, jeg vilde aldrig efterlade min gravide veninde til sådan en mand der skreg efter hende, men tage det på mig selv, da hun har en baby i maven. 

- Hvad synes i? var det ikke en mærkelig reaktion at forlade hans høj gravide kone? 

jeg mener han gik ikke engang imellem os? 

jeg siger IKKE han skulle ha startet en diskution med manden men bare ha stillet sig imellem os idet mindste

og da jeg græd over episode fordi jeg var så rystet og havde været bange, blev han sur og sagde nu havde jeg snakket rigeligt om episoden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Øv øv øv.... 

Jeg lever nok i en anden tidsalder, når det kommer til mænd, jeg ser min mand som lidt af en beskytter eller gjorde.... 

Sagen er den jeg er højgravid maven hænger, og lørdag er min mand og jeg ude, der kommer en psykisk sygdom mand op til mig, og siger noget, jeg siger hvad? og han bliver ubehagelig, og jeg bliver oprigtigt bange han ser tydeligvis noget der ikke er der .....

Hvor er min mand? han er gået videre fordi han skulle intet ha med ham at gøre, istedet for at komme til med usætning går han fra mig, og jeg må løbe efter min mand, da denne mand har udset sig mig for en eller anden grund. 

- Hold kæft hans reaktion skuffer mig  sikkert en vatpik

Han giver mig skylden, men jeg har intet gjort galt andet end at gå ned at gågaden, og blive overfuset af denne mand, jeg siger hvad fordi jeg hørte ikke hvad han sagde, og vidste ikke på det tidspunkt han tygeligvis var psykisk syge.

jeg har aldrig oplevet noget ligende,

- Jeg har på en mærkelig måde mistet så meget for ham, jeg vilde aldrig efterlade min gravide veninde til sådan en mand der skreg efter hende, men tage det på mig selv, da hun har en baby i maven. 

- Hvad synes i? var det ikke en mærkelig reaktion at forlade hans høj gravide kone? 

jeg mener han gik ikke engang imellem os? 

jeg siger IKKE han skulle ha startet en diskution med manden men bare ha stillet sig imellem os idet mindste

og da jeg græd over episode fordi jeg var så rystet og havde været bange, blev han sur og sagde nu havde jeg snakket rigeligt om episoden 

Jeg forstår dig godt. Jeg ville også blive ret skuffet over sådan en reaktion. 

Ikke at jeg synes det er ok at kalde ham en vatpik. For nu er det ikke alle mænd der har beskyttergenet i sig. Så bebrejder ham ikke at han ikke stiller sig mellem jer. Men bebrejder ham at han ikke tager dig under armen og tager dig med væk mens han selv går. 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Janet1989

Jeg forstår dig - jeg var blevet RASENDE! 

Ens mand er der til at hjælpe og forsvare en - ikke bare stikke halen mellem benene �� 

typisk at i sådanne situationer, ser man deres sande jeg. 

Men nu spørger jeg lige; var der ingen andre der hjalp? Stod folk bare og gloede ? ����

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg tror at man ikke selv ved hvordan man reagerer før man står i sådan en situation. Nu lyder det som om det var mere ubehageligt end farligt, men alligevel, folk reagerer pudsigt sommetider i krisesituationer. Han skulle selvfølgelig have gået væk med dig i armen, men det gjorde han ikke. Det skulle han have gjoet uanset om hvem det var, ikke bare fordi du er en gravid kvinde. 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg forstår dig - jeg var blevet RASENDE! 

Ens mand er der til at hjælpe og forsvare en - ikke bare stikke halen mellem benene �� 

typisk at i sådanne situationer, ser man deres sande jeg. 

Men nu spørger jeg lige; var der ingen andre der hjalp? Stod folk bare og gloede ? ����

Det skete meget hurtigt jeg, når ikke engang at registrere det helt, nej ingen gjorde noget alle kiggede bare i shock

Var bare så utrolig bange for baby, jeg tænkte hele tiden gade vide om han overfalder mig, og sparker/slår min mave

- Jeg har virkelig mistet så meget for ham, også efterfølgende hvor jeg ikke får lov at bearbejdet det med ham ( jeg tror men ved ikke, at han skammende sig, men det er et gæt)

jeg har hans barn i min mave hvordan kunne han forlade mig sådan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.