Tøjer der forsvinder i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Er så træt af at vores søns tøj i BH konstant forsvinder! 

Vi er altid forbedre på vejret og har huer, handsker osv i gode tid, jeg har endda klistret hans navne alle steder selv på hver hans handske!

Alligevel forsvinder tøjet hele tiden, nu mangler vi 2 huer og en jakke! Hvordan kan det ske?!?!?!?!

når barnet navn står i huen og jakken?!?!?!

- skal jeg købe klistermærker med neon farver der lyser?!

- Har i nogle råd?!

har haft længe snakke med min 3 årig, om det at han skal lægge sit tøj på plads eller der hvor hans skabe er. 

- Jeg er virkelig træt af at hans tøj altid mangler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2018

Rundtpågulvet

Er så træt af at vores søns tøj i BH konstant forsvinder! 

Vi er altid forbedre på vejret og har huer, handsker osv i gode tid, jeg har endda klistret hans navne alle steder selv på hver hans handske!

Alligevel forsvinder tøjet hele tiden, nu mangler vi 2 huer og en jakke! Hvordan kan det ske?!?!?!?!

når barnet navn står i huen og jakken?!?!?!

- skal jeg købe klistermærker med neon farver der lyser?!

- Har i nogle råd?!

har haft længe snakke med min 3 årig, om det at han skal lægge sit tøj på plads eller der hvor hans skabe er. 

- Jeg er virkelig træt af at hans tøj altid mangler 

Åh hvor jeg husker det. Mit mellemste barn, smed gerne en del huer og vanter væk hver vinter. Vi opgav og endte med bare at købe nyt ofte, med den tanke om at dette barn bare var den lidt distræte type (som sin far )  Det var som regel fordi det blev for varmt med vanter eller hue og så blev det bare efterladt, hvor det blev taget af. Uanset om det var ude eller inde.

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym

Mine børn går i laser i bh efter der er mistet diverse tøj/legetøj og sko derovre! Jeg gider ikke miste noget jeg har købt da der altså desværre er forældre der er ligeglade med hvem det tilhørte før de slæbte det med hjem til deres eget barn!!

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Soonmom

Jeg tænker det kommer an på barnet, nogen børn smider bare alt væk.

Har du kigget i glemmekassen? - for det er mig en gåde alle de ting der ligger i den som ingen savner 

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mine børn går i laser i bh efter der er mistet diverse tøj/legetøj og sko derovre! Jeg gider ikke miste noget jeg har købt da der altså desværre er forældre der er ligeglade med hvem det tilhørte før de slæbte det med hjem til deres eget barn!!

Det er nemlig det jeg tænker!

forældrene der ser at det tøj der er i deres børn skab ikke er deres - Gik en rundtur i dag fandt 1 hue og strømper 

Jeg finder altså ofte ting der ikke er vores og lægger det på

plads eller på et bord de har - 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

klmf

Min dreng gravede huer, handsker, gummistøvler osv. ned i sandkassen eller smed det over hegnet når han så sit snit til det 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Anonym trådstarter

klmf skriver:

Min dreng gravede huer, handsker, gummistøvler osv. ned i sandkassen eller smed det over hegnet når han så sit snit til det 

LOL! ��hvem ved måske gøre min søn det? 

Jeg aner det simpelthen ikke 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vores børn gik i bh, kom der tit mange sjove ting frem fra sandkassen om foråret, når det hele blev gravet grundige igennem!

I ka jo evt sætte en efterlysnings seddel op i bh, med en liste over de ting i mangler. Vh Stine 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

migxher

Det er SÅ træls. Vores dreng har mistet 2 termojakker i løbet af de sidste 4 måneder. Der stod endda navn i og de er ikke dukket op i glemmekassen. Huer, handsker mm har jeg købt i bilka. Jeg gider ikke gå og irritere mig over at det forsvinder fordi det kommer det garanteret til. Sidste vinter forsvandt der en hue og et par handsker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.