lidt distraherende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Ansemusen

Jeg frygter også lidt det her. Om jeg kan bevare lysten når baby sparker eller om det vil føles for mærkeligt..

Hvad med saksen hvor begge ligger på ryggen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, og så er der jo dem der forstår at opdrage deres unger ordentligt.

Loke ligger helt stille når det er voksentid. Hehe.. Jeg har faktisk aldrig mærket ham under sex, men han er heller ikke den mest larmende baby.

Her kunne missionærstillingen forøvrigt bruges til og med uge 32, men så måtte den lade livet.

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Jeg frygter også lidt det her. Om jeg kan bevare lysten når baby sparker eller om det vil føles for mærkeligt..

Hvad med saksen hvor begge ligger på ryggen?

hun sparker mest når jeg ligger på ryggen eller direkte på maven (hvilket volder en del besvær pga. mavens størrelse), så det bedste er faktisk netop de stillinger hvor jeg ligger på siden... Må nok bare indse at hun har tænkt sig at blande sig fra nu af

Anmeld

18. oktober 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

...når prinsessen sparker løs mens vi dyrker sex

Daniel og jeg er langt om længe alene hjemme, og det skulle jo udnyttes med at langt bad og så fortsatte vi ellers i soveværelset. Men da vi nåede til den klassiske missionærstilling begyndte lillepigen simpelthen at sparke HELT vildt Jeg tror ikke Daniel mærkede noget, men jeg blev sådan lidt "hmmm" og der gik altså lidt af stemningen..

Noget af Jer der har oplevet noget lign? og hvordan forholdt/forholder I Jer til det? vænner man sig til det, eller..!?

Knus Caroline 21+1

Ha ha ha bag fra er det eneste rigtige ha ha med sådan en mave griner.

Anmeld

18. oktober 2009

CarinaSB

Uhh .. Noah havde det med at begynde allerede når vi lå og kyssede og kælede .. Så der var nogle gange jeg bare måtte sige at vi lige måtte vente lidt .. For kunne slet ikk gøre det når han sparkede .. Det syntes jeg bare ik var frækt ..

Anmeld

18. oktober 2009

Maise

hmm synes bare ikke at sex overhovedet er det samme siden omkring uge 20. Så derfor har vi ikke meget af den, øv øv,ja skeen, bagfra eller ridning må det blive til. bare ærgeligt når missionær med variationer er ynglings. men kan ikke ligge på ryggen længere så kan jeg ikke få vejret Hmm så det er nok noget af det vi ser meget frem til når hun kommer ud at kunne få et sexliv igen Så skal der sgu .......

Anmeld

18. oktober 2009

Slettet

Caroline86 skriver:

...når prinsessen sparker løs mens vi dyrker sex

Daniel og jeg er langt om længe alene hjemme, og det skulle jo udnyttes med at langt bad og så fortsatte vi ellers i soveværelset. Men da vi nåede til den klassiske missionærstilling begyndte lillepigen simpelthen at sparke HELT vildt Jeg tror ikke Daniel mærkede noget, men jeg blev sådan lidt "hmmm" og der gik altså lidt af stemningen..

Noget af Jer der har oplevet noget lign? og hvordan forholdt/forholder I Jer til det? vænner man sig til det, eller..!?

Knus Caroline 21+1

Hehe så er det bare SLUT for denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.