lidt distraherende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

...når prinsessen sparker løs mens vi dyrker sex

Daniel og jeg er langt om længe alene hjemme, og det skulle jo udnyttes med at langt bad og så fortsatte vi ellers i soveværelset. Men da vi nåede til den klassiske missionærstilling begyndte lillepigen simpelthen at sparke HELT vildt Jeg tror ikke Daniel mærkede noget, men jeg blev sådan lidt "hmmm" og der gik altså lidt af stemningen..

Noget af Jer der har oplevet noget lign? og hvordan forholdt/forholder I Jer til det? vænner man sig til det, eller..!?

Knus Caroline 21+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

MaleneG

Caroline86 skriver:

...når prinsessen sparker løs mens vi dyrker sex

Daniel og jeg er langt om længe alene hjemme, og det skulle jo udnyttes med at langt bad og så fortsatte vi ellers i soveværelset. Men da vi nåede til den klassiske missionærstilling begyndte lillepigen simpelthen at sparke HELT vildt Jeg tror ikke Daniel mærkede noget, men jeg blev sådan lidt "hmmm" og der gik altså lidt af stemningen..

Noget af Jer der har oplevet noget lign? og hvordan forholdt/forholder I Jer til det? vænner man sig til det, eller..!?

Knus Caroline 21+1

Derfor er missonæren røget af listen herhjemme

Så må igang med skeen, eller andre spændende ting, hvor maven ikke skal klemmes.

Anmeld

17. oktober 2009

Moderator

MaleneG skriver:

Derfor er missonæren røget af listen herhjemme

Så må igang med skeen, eller andre spændende ting, hvor maven ikke skal klemmes.

jamen vi ville jo lige udnytte at vi stadig kan være der, for mavsen

De andre stillinger bliver også flittigt brugt, men synes faktisk slet ikke maven blev mast - det var vi jo ret opmærksomme på

Anmeld

17. oktober 2009

MaleneG

Caroline86 skriver:

jamen vi ville jo lige udnytte at vi stadig kan være der, for mavsen

De andre stillinger bliver også flittigt brugt, men synes faktisk slet ikke maven blev mast - det var vi jo ret opmærksomme på

måske den ikke bryder sig om at blive gynget  

Anmeld

17. oktober 2009

malou

MaleneG skriver:

måske den ikke bryder sig om at blive gynget  

eller også sparker hun fordi det netop er sjov sjov at blive "gynget"... smiler. Hos os stoppede vi med mission. da det simpelthen gjorde for ondt på mig.... så vi endte med at "putte" i skeen ...så dejligt

knus malou

Anmeld

17. oktober 2009

MaleneG

malou skriver:

eller også sparker hun fordi det netop er sjov sjov at blive "gynget"... smiler. Hos os stoppede vi med mission. da det simpelthen gjorde for ondt på mig.... så vi endte med at "putte" i skeen ...så dejligt

knus malou

hehe ja det kan du selvfølgelig have ret i

Anmeld

17. oktober 2009

Lærke90

Vores sexliv har haltet en del efter jeg blev gravid pga. diverse ting og sager men også fordi maven er blevet så stor nu at den bare er i vejen..

Men ja hold op hvor kan det være distraherende med en der sparker..  så falder lysten en smule... Men vi er som I andre også gået over til at ligge i ske - det er også hyggeligt..

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

tror vi må blive flittigere brugere af skeen så

Tak for svar

Anmeld

18. oktober 2009

baby2010

Vil også bare lige sige, at jeg har det på samme måde - lidt distraherende. Jeg prøver at ignorere det, men han er altså ved at være en "stor" baby på 400g. med spark i! Jeg siger ikke noget til kæresten, da det jo er lidt af et turn-off...

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Vil også bare lige sige, at jeg har det på samme måde - lidt distraherende. Jeg prøver at ignorere det, men han er altså ved at være en "stor" baby på 400g. med spark i! Jeg siger ikke noget til kæresten, da det jo er lidt af et turn-off...

jamen lige præcis! jeg har heller ikke nævnt noget for Daniel, men vores lille pige er jo også omkring et halvt kg. nu, så der er fut i sparkene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.