Are you kidding me! Andre der har veer i lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2018

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Håber du allerede har født for vente tiden til sidst er jo slet ikke til at holde du! Jeg havde også masser af plukveer som dig dog ikke rigtige veer før den dag jeg fødte men vil bare lige advare om at veerene ikke nødvendigvis bliver regelmæssige, det blev mine aldrig men de blev kraftiger. 

Det har jeg desværre ikke .. Det gik i sig selv igen, men der kommer dog stadig en del smerter og småjag i ny og næ..
Og ja jeg læste godt om, at flere har været ude for, at de aldrig blev regelmæssige.. Hvor lang tid kunne der være imellem dine?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Det har jeg desværre ikke .. Det gik i sig selv igen, men der kommer dog stadig en del smerter og småjag i ny og næ..
Og ja jeg læste godt om, at flere har været ude for, at de aldrig blev regelmæssige.. Hvor lang tid kunne der være imellem dine?

Øv øv har I nogle trapper du kan tage nogle ture op og ned af? Og så et langt varmt bad bagefter så din krop slapper helt af.

Der kunne være 4-5 stykker i rap med 1-3 minutter imellem og så kunne der gå mellem 15-40 min imellem men det afgørende var at de blev mere kraftfulde. 

Du kan også prøve at lave 8-tals bevægelser med hofterne for at hjælpe baby med at skrue sig ned.

Held og lykke! Det bliver en fantastisk oplevelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.