Are you kidding me! Andre der har veer i lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften spørger om: er der andre, der har oplevet veer i længere tid uden der skete noget?

Jeg er nu 38+0 og har haft plukveer siden uge 11, så alle jordemødre osv. har hele tiden sagt, at jeg nok føder før tid, hvilket jeg også selv har haft en fornemmelse af.. Og jo det kan da ske endnu, men jeg synes hele tiden, at jeg bliver snydt af min krop..

To gange har jeg oplevet at have veer i et sted mellem 1-1½ time, før det gik i sig selv igen..
Forrig gang var søndag aften, hvor vi prøvede at tage tid på dem, men de nåede at forsvinde..

Tirsdag aften begyndte det hele så igen.. Den her gang med mere smertefulde veer, mange plukveer og mensmurren..
Onsdag aften kunne jeg næsten ikke holde til noget mere, og vi var "bekymret for", om jeg havde åbnet mig og var ved at gå i fødsel, selvom der slet ikke var noget regelmæssigt ved veerne (de kunne varer mellem 1 sekund og 2 min., og der var mellem 2 min. og en halv time imellem dem).. 
Så vi tog på hospitalet, og jeg havde desværre hverken forkortet livmoderhals eller åbnet mig..
Dog kunne jordemødrene godt se, at det var veer jeg lå med, og de insisterede på, at jeg fik noget smertestillende, før jeg blev sendt hjem, så jeg kunne få en god nats søvn, da de var sikre på, at der snart ville ske noget og jeg derfor skulle være udhvilet..

Torsdag kom også, og jeg gjorde rent og handlede ind til kærestens fødselsdag, og håbede jo så på, at belastningen ville få min krop i fødsel.. Gæsterne kom, veerne fortsatte, men dog mere uregelmæssigt end før, da der nu kunne gå helt op til to timer imellem dem..
Torsdag kl. 24 gik vi i seng, og så sidder jeg her nu.. Har intet mærket til veerne i nat eller i løbet af i dag.. Har haft en lille bitte smule mensmurren, men ellers sker der absolut ingenting..

Nogle andre, der har oplevet det? Og hvornår fødte I så af det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja som overskriften spørger om: er der andre, der har oplevet veer i længere tid uden der skete noget?

Jeg er nu 38+0 og har haft plukveer siden uge 11, så alle jordemødre osv. har hele tiden sagt, at jeg nok føder før tid, hvilket jeg også selv har haft en fornemmelse af.. Og jo det kan da ske endnu, men jeg synes hele tiden, at jeg bliver snydt af min krop..

To gange har jeg oplevet at have veer i et sted mellem 1-1½ time, før det gik i sig selv igen..
Forrig gang var søndag aften, hvor vi prøvede at tage tid på dem, men de nåede at forsvinde..

Tirsdag aften begyndte det hele så igen.. Den her gang med mere smertefulde veer, mange plukveer og mensmurren..
Onsdag aften kunne jeg næsten ikke holde til noget mere, og vi var "bekymret for", om jeg havde åbnet mig og var ved at gå i fødsel, selvom der slet ikke var noget regelmæssigt ved veerne (de kunne varer mellem 1 sekund og 2 min., og der var mellem 2 min. og en halv time imellem dem).. 
Så vi tog på hospitalet, og jeg havde desværre hverken forkortet livmoderhals eller åbnet mig..
Dog kunne jordemødrene godt se, at det var veer jeg lå med, og de insisterede på, at jeg fik noget smertestillende, før jeg blev sendt hjem, så jeg kunne få en god nats søvn, da de var sikre på, at der snart ville ske noget og jeg derfor skulle være udhvilet..

Torsdag kom også, og jeg gjorde rent og handlede ind til kærestens fødselsdag, og håbede jo så på, at belastningen ville få min krop i fødsel.. Gæsterne kom, veerne fortsatte, men dog mere uregelmæssigt end før, da der nu kunne gå helt op til to timer imellem dem..
Torsdag kl. 24 gik vi i seng, og så sidder jeg her nu.. Har intet mærket til veerne i nat eller i løbet af i dag.. Har haft en lille bitte smule mensmurren, men ellers sker der absolut ingenting..

Jeg havde plukveer siden uge 14 og lægerne sagde også jeg nok fødte før. 

Da jeg nåede uge 37 der blev min krop ved at snyde. Mange plukveer hele tiden og mange gange smertefulde. Præcis som du beskriver. 

Jeg fødte 40+2

Anmeld Citér

19. oktober 2018

A38

Der var et par stykker i min terminsgruppe, der fik veer on/off i et par uger. Desværre. Selv havde jeg også veer, der kom og gik over tre dage. På tredjedagen tog de dog til og jeg gik i fødsel.

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde plukveer siden uge 14 og lægerne sagde også jeg nok fødte før. 

Da jeg nåede uge 37 der blev min krop ved at snyde. Mange plukveer hele tiden og mange gange smertefulde. Præcis som du beskriver. 

Jeg fødte 40+2

Havde du også andre smerter og veer?
For mine er jo ikke "kun" plukveer.. Men også rigtige veer, menssmerter og smerter nede i skeden..
Dog er der stadig ikke kommet veer i dag

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Der var et par stykker i min terminsgruppe, der fik veer on/off i et par uger. Desværre. Selv havde jeg også veer, der kom og gik over tre dage. På tredjedagen tog de dog til og jeg gik i fødsel.

Åh det var dog træls for de andre, men fantastisk for dig ..
Jeg er bare ved at blive dybt utålmodig nu ..
Også fordi jeg stadig har lidt menssmerter og smerter i skeden

Anmeld Citér

19. oktober 2018

A38

Anonym skriver:

Åh det var dog træls for de andre, men fantastisk for dig ..
Jeg er bare ved at blive dybt utålmodig nu ..
Også fordi jeg stadig har lidt menssmerter og smerter i skeden

Det kan jeg godt forstå! Håber det bliver til en snarlig fødsel for dig!

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Håber det bliver til en snarlig fødsel for dig!

Mange tak 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Havde du også andre smerter og veer?
For mine er jo ikke "kun" plukveer.. Men også rigtige veer, menssmerter og smerter nede i skeden..
Dog er der stadig ikke kommet veer i dag

Ja mit forløb var helt som du beskriver. Det startede bare i uge 37. 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Roselil

Profilbillede for Roselil

Et nysgerrighedsspørgsmål: blev fødslen nemmere for jer der har haft veer så længe inden?

Det forbereder måske kroppen? Og vil være mere “retfærdigt”

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Håber du allerede har født for vente tiden til sidst er jo slet ikke til at holde du! Jeg havde også masser af plukveer som dig dog ikke rigtige veer før den dag jeg fødte men vil bare lige advare om at veerene ikke nødvendigvis bliver regelmæssige, det blev mine aldrig men de blev kraftiger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.