Ja som overskriften spørger om: er der andre, der har oplevet veer i længere tid uden der skete noget?
Jeg er nu 38+0 og har haft plukveer siden uge 11, så alle jordemødre osv. har hele tiden sagt, at jeg nok føder før tid, hvilket jeg også selv har haft en fornemmelse af.. Og jo det kan da ske endnu, men jeg synes hele tiden, at jeg bliver snydt af min krop..
To gange har jeg oplevet at have veer i et sted mellem 1-1½ time, før det gik i sig selv igen..
Forrig gang var søndag aften, hvor vi prøvede at tage tid på dem, men de nåede at forsvinde..
Tirsdag aften begyndte det hele så igen.. Den her gang med mere smertefulde veer, mange plukveer og mensmurren..
Onsdag aften kunne jeg næsten ikke holde til noget mere, og vi var "bekymret for", om jeg havde åbnet mig og var ved at gå i fødsel, selvom der slet ikke var noget regelmæssigt ved veerne (de kunne varer mellem 1 sekund og 2 min., og der var mellem 2 min. og en halv time imellem dem)..
Så vi tog på hospitalet, og jeg havde desværre hverken forkortet livmoderhals eller åbnet mig..
Dog kunne jordemødrene godt se, at det var veer jeg lå med, og de insisterede på, at jeg fik noget smertestillende, før jeg blev sendt hjem, så jeg kunne få en god nats søvn, da de var sikre på, at der snart ville ske noget og jeg derfor skulle være udhvilet..
Torsdag kom også, og jeg gjorde rent og handlede ind til kærestens fødselsdag, og håbede jo så på, at belastningen ville få min krop i fødsel.. Gæsterne kom, veerne fortsatte, men dog mere uregelmæssigt end før, da der nu kunne gå helt op til to timer imellem dem..
Torsdag kl. 24 gik vi i seng, og så sidder jeg her nu.. Har intet mærket til veerne i nat eller i løbet af i dag.. Har haft en lille bitte smule mensmurren, men ellers sker der absolut ingenting..
Nogle andre, der har oplevet det? Og hvornår fødte I så af det?
Anmeld
Citér