Jordemoder og min journal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar! 

Jeg er ked af at læse at du har haft en depression efterfølgende. Godt du har valgt at anerkende at du havde brug for ekstra hjælp denne gang. 

Jamen min læge har netop valgt ikke at skrive noget, da hun simpelthen ikke tror på jeg skulle ha borderline..  hun og min gamle psykiater kunne ikke forstå jeg havde fået den diagnose, derfor har hun helt valgt ikke at skrive noget da det jo ikke er relevant   Jeg har dog haft angst for nogen år tilbage som heller ikke genere mig mere og derfor heller ikke er noget hun har nævnt. 

Det lyder som om der er styr på det så  Men som sagt så giver gamle diagnoser ikke "problemer" i systemet. 

Du kender tegnene på angst jo, så hvis du f.eks. får tegn på det igen (og det kan altså være helt reelt at det sker-en graviditet roder rigtig meget med ens hormoner og sind) så nævn det til lægen, så det kan tages i opløbet. Der er ingen, der vil tage dit barn af den grund 

Og så er der bare tilbage at nyde graviditeten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder som om der er styr på det så  Men som sagt så giver gamle diagnoser ikke "problemer" i systemet. 

Du kender tegnene på angst jo, så hvis du f.eks. får tegn på det igen (og det kan altså være helt reelt at det sker-en graviditet roder rigtig meget med ens hormoner og sind) så nævn det til lægen, så det kan tages i opløbet. Der er ingen, der vil tage dit barn af den grund 

Og så er der bare tilbage at nyde graviditeten 

Mange tak endnu engang for dit svar 

jamen jeg har faktisk en aftale med hende om at hvis jeg mærker det mindste så skal jeg endelig fortælle hende det. 

Og mange tak, nu vil jeg nyde den endnu mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.