Vi har fået nr. 3 som en efternøler, der er 8 år op til mellemste barn og 10 år op til ældste barn.
Vi var også i tvivl om det med 3. barn pga. begrænsninger fordi de store jo er så selvhjulpne og nemme når man skal afsted. Og igen om vi orkede natteroderi, bleskift osv.
Men følelsen af at skulle give afkald på flere graviditeter var virkelig hård, så valgte en mere og det har virkelig givet os rigtig meget og også de stor søskende.
Vi som forældre er meget mere afslappet og føler virkelig jeg har meget mere overskud end de to første gange.
Der er 1,5 år i mellem de stor, så der har været drøn på mens de var helt små, ligesom dig med tvilllinger. Men her 3. gang har alt været meget mere afslappet, roligt og nemt. Og det at tage ud har jeg aldrig set som en projekt, som husker det med de to store. Den lille følger bare med og til at starte med var det bare en babs, så en rest havregrød fra morgenmaden med frugtmos i og da han blev lidt større, var det en banan og bolle i tasken, så nåede vi virkelig langt. Husker bare at jeg gjorde sådanne ting mere omstændigt første gang.
Når I begge har lyst vil jeg sige GØR DET.
Anmeld
Citér