Lugter børneorm? Eller hvad med svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2018

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Børneorm kan du tydeligt se. Det er orm der kommer med ud. 

Jeg synes det lyder som alm afførings snask. Men ring til din læge hvis du er bekymret. 

Hvor gammel er barnet? 

3 år   Ja, tænker faktisk det godt kan være almindelig snask (kun tis ble, men bare fra en prut eller noget). Har bare aldrig tænkt over det eller oplevet det før udover de to gange. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2018

1518

En god blanding af prut-juice, numsesved og nok også en smule tis vil være mit bud 

Anmeld Citér

14. oktober 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har lige haft svamp i tissekonen, og det lugtede altså ikke specielt godt. Derudover gjorde det meget ondt på hende, og hun var ildrød. Der var hvidt snask om morgenen.

Hvis du tror det kan være svamp så tag ham til lægen. Det gør som regel ret ondt, og behandles utrolig nemt med lidt creme.

Anmeld Citér

14. oktober 2018

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Min datter har lige haft svamp i tissekonen, og det lugtede altså ikke specielt godt. Derudover gjorde det meget ondt på hende, og hun var ildrød. Der var hvidt snask om morgenen.

Hvis du tror det kan være svamp så tag ham til lægen. Det gør som regel ret ondt, og behandles utrolig nemt med lidt creme.

Men der er ikke hvid snask, det gør ikke ondt eller klør osv. Det lugter ikke dagligt, har oplevet det to gange  Heller ikke rødt eller noget. 

Måske var det en panik reaktion på noget nogen har et bud på ville være noget så harmløst som det der står over din kommentar  

Men hvis det gentager sig tit, så tror jeg lige jeg vil få sikret mig ved lægen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.