Lugter børneorm? Eller hvad med svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.493 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Min søn har få gange haft sådan noget gult snask ved endetarmen. Ses kun når han “kun” har tisset, da jeg selvfølgelig ikke kan se det i forbindelse med afføring. Det lugter rigtig grimt.  

Er virkelig bekymret for hvad det kan være. Det tre-fire uger siden jeg sidst har opdaget det. Og anden gang i alt.

Jeg bader ham hver eller hver anden dag. Få gange i hans liv er der måske gået to dage, men eller normalt hver eller hver anden dag og vasker ham selvfølgelig med klud de dage han ikke er i bad. Men åh. Hvad kan det være? Nogen med erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min søn har få gange haft sådan noget gult snask ved endetarmen. Ses kun når han “kun” har tisset, da jeg selvfølgelig ikke kan se det i forbindelse med afføring. Det lugter rigtig grimt.  

Er virkelig bekymret for hvad det kan være. Det tre-fire uger siden jeg sidst har opdaget det. Og anden gang i alt.

Jeg bader ham hver eller hver anden dag. Få gange i hans liv er der måske gået to dage, men eller normalt hver eller hver anden dag og vasker ham selvfølgelig med klud de dage han ikke er i bad. Men åh. Hvad kan det være? Nogen med erfaringer? 

En prut hvor der lige er kommet lidt med ud? 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym trådstarter

En prut hvor der lige er kommet lidt med ud? 

Kan det give sådan noget gult snask der lugter? Altså, der er INTET idag efter en hel nat med ble på..  

det er bare lidt svært at forklare lugten. Det lugter ikke af lort, men bare fælt. 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Mullemee

Ring og spørg din læge. Det kan være, de har hørt om det før.

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym

Er det sådan lidt slimet? 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det sådan lidt slimet? 

Kan måske sammenlignes med farven på øjenbetændelse men nej, det er ikke så slimet, lidt mere “mat” i konsistensen. 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Janet1989

Altså nu har jeg haft børneorm et par gange, og det er jo orm ... ikke bare snask  

prøv at snakke med lægen - måske det er en slags svamp / betændelse når det lugter så fælt?

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Altså nu har jeg haft børneorm et par gange, og det er jo orm ... ikke bare snask  

prøv at snakke med lægen - måske det er en slags svamp / betændelse når det lugter så fælt?

Ja det er sådan en lidt sur lugt. Måske det bare kan være hvis bleen har været på lidt længe og det er lidt fugtigt/klamt dernede lige når man får den af. Men lugten eller snasket var der slet ikke imorges efter en hel nat med ble. Jamen kan man selv se det? Hvis det bare er æg? 

Kan børneorm lugte? 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Janet1989

Anonym skriver:

Ja det er sådan en lidt sur lugt. Måske det bare kan være hvis bleen har været på lidt længe og det er lidt fugtigt/klamt dernede lige når man får den af. Men lugten eller snasket var der slet ikke imorges efter en hel nat med ble. Jamen kan man selv se det? Hvis det bare er æg? 

Kan børneorm lugte? 

Altså nu svarer jeg lige for mit eget vedkommende  

det børneorm jeg havde, lugtede ikke, men det var små orme i afføringen på cirka 0,5 - 1 cm længde .. og så klør de ... synes jeg 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

koeapabshicar

Børneorm kan du tydeligt se. Det er orm der kommer med ud. 

Jeg synes det lyder som alm afførings snask. Men ring til din læge hvis du er bekymret. 

Hvor gammel er barnet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.