Ville ønske jeg kunne give jer den perfekte opskrift, men jeg kan jo kun sige hvad vi har gjort....
Emma led jo ekstremo af hård mave og i den forbindelse invisterede vi i en Babybjørn pottestol, det er jo trods alt lettere at trykke siddende som stående... Til at starte med var den også kun til at studerer og sidde på både med og uden tøj... Hun har godt nok et halvt bibliotek på badeværelset men hun skal også tage det som en god til at komme dertil... Vi har så faktisk også taget hende med ud på det lille hus selvom det kun er os der skulle noget på den store potte. Måske ikke det man ligefrem synes er mest lækkert, men Emma studerer og suger alt til sig hvad hun kan... Hold da kæft hvor lyder det dumt når jeg læser det her igennem... Nå men min mor som er førtidspensioneret børnehave pædagog var en kæmpe hjælp. Hendes råd var dengang... Gør det til en leg at komme på potte uanset om hun laver noget eller ej... Hvis det hjælper så tag potten ind foran fjernsynet. løb gerne hen til potten, mens man siger uhhhh jeg skal tisse, uhhh jeg skal tisse... Emma griner hver gang!!!!
Altså jeg håber virkelig I får noget ud af dette for jeg synes selv det er en være gang pladder.. Det lød bedre i hovedet
Tja hvad skal jeg ellers sige.... Bliv ved og ved og ved -det er sgu lykken og komme af med den sure ble.
Krams Henriette
Anmeld