Ingen vægttab efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2018

Snoopy77

Jeg havde elefantben ca en uge efter fødslen. Tror det er meget almindeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg mener væsken kom 4-5 dage efter og forsvandt efter 1 uges tid igen... 

Jeg håber mit forsvinder snart så 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Jeg havde elefantben ca en uge efter fødslen. Tror det er meget almindeligt 

Jeg synes jo bare ikke jeg har voldsomt meget væske, mine fødder er en smule hævet, men slet ikke som elefant fødder..... Men der må jo være væske derinde, ellers kan jeg ikke lige finde en forklaring på hvorfor jeg vejer 2 kg mere end da jeg var gravid..... 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym

Det er helt normalt,at ophobe noget væske efter en operation.

Hvis vægten ikke begynder,at falde om 1 uge eller 2,og du sikker på,du ikke spiser for meget,ville jeg lige vise flaget hos lægen.

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er helt normalt,at ophobe noget væske efter en operation.

Hvis vægten ikke begynder,at falde om 1 uge eller 2,og du sikker på,du ikke spiser for meget,ville jeg lige vise flaget hos lægen.

Det vil jeg prøve hvis der ikke sker noget med vægten,

Det med at spise for meget/usundt kommer helt af sig selv, jeg er gastric bypass opereret og kan hverken spise ret meget eller noget med for meget sukker eller fedt..... 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hejsa 

Jeg vil høre om nogen har prøvet noget lignede.... 

Jeg fik for 5 dage siden en lille pige på 2500 g født ved kejsersnit...... Den dag jeg skulle have mit kejsersnit var jeg på vægten, den sagde 71 kg, så jeg havde taget11 kg på under min graviditet.....her til morgen vil jeg så tjekke hvor mange kg der er røget i forbindelse med fødslen, vægten siger nu 73 kg  altså 2 kg mere end før jeg fødte..... Hvordan kan det lade sig gøre ? Der er jo alligevel kommet en baby, moderkage, fostervand m.m. Ud, jeg burde da ikke veje mere nu  er virkelig trist over det og håber nogen har erfaring med det 

Hej Jeg har fået kejsersnit to gange, og det samme skete ved mig. Jeg havde heller ikke tabt noget før omkring 8-10 dagen, og så gik det også hurtig.

Jeg havde ikke væske i kroppen mens jeg var gravid men jeg skal da lige lige love for at det kom da jeg havde født. 

Så som sagt skete der en masse omkring dag 8-10.

Jeg ville give det lidt mere tid Og tillykke med hende. 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Ano18

Jeg tog ikke meget på under min sidste graviditet men efter mit ks - hvor jeg ikke engang havde spist noget så boom kom kiloene og det indtil amningen var etableret. Jeg synes ikke jeg så udpræget væskeophobet ud som i de fem kg jeg tog på, men det kan ikke have været andet - forstoppelse også jo. Jeg undrede mig også trods jeg endda har lært og lærer fra mig som sgpl da jeg var på en barselsafd at lige præcis dette er så normalt ! Man tænker bare - hvor kommer det fra  

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Lunae

Anonym skriver:

Hejsa 

Jeg fik for 5 dage siden en lille pige på 2500 g født ved kejsersnit...... Den dag jeg skulle have mit kejsersnit var jeg på vægten, den sagde 71 kg, så jeg havde taget11 kg på under min graviditet.....her til morgen vil jeg så tjekke hvor mange kg der er røget i forbindelse med fødslen, vægten siger nu 73 kg  altså 2 kg mere end før jeg fødte..... Hvordan kan det lade sig gøre ? Der er jo alligevel kommet en baby, moderkage, fostervand m.m. Ud, jeg burde da ikke veje mere nu  er virkelig trist over det og håber nogen har erfaring med det 

Jeg oplevede det samme og forstod det heller ikke. Jeg tror at det har noget at gøre med væske i kroppen efter operationen. Jeg kom ihvertfald ned under “før graviditetsvægt” indenfor en måneds tid.

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Carina:-)

Drt er normalt 

Din mælk er løbet til og væske osv .

Ro på det skal nok forsvinde med tiden. 

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa 

Tak for svar allesammen, dejligt at høre det er helt normalt, her næsten 20 dage efter fødslen vejer jeg 67 kg, så vægten er langsomt på vej nedad, maven har også trukket sig en del ind igen, jeg har stadig en del vand i kroppen, men håber på det forsvinder stille og roligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.