Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jo i min verden er det. Kalder det egentlig mest selv trøfler, men har indtrykket af, at der er mange på Sjælland der kalder det romkugler og ikke bruger ordet trøfler.. Eller måske har jeg bare mødt de få sjællændere der ikke gør Kunne være sjovt at høre hvad en sjællænder herinde mener om den teori/det indtryk men tænkte alle vidste hvad jeg mente når jeg skrev romkugler..
Jo i min verden er det. Kalder det egentlig mest selv trøfler, men har indtrykket af, at der er mange på Sjælland der kalder det romkugler og ikke bruger ordet trøfler.. Eller måske har jeg bare mødt de få sjællændere der ikke gør Kunne være sjovt at høre hvad en sjællænder herinde mener om den teori/det indtryk men tænkte alle vidste hvad jeg mente når jeg skrev romkugler..
Jeg er sønderjyde, og der hedder det romkugler. Min mand er østjyde og kalder det trøfler.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er selv flyttet fra Jylland til Sjælland. Her hedder de romkugler. Kalder dem også selv for trøfler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128