Eksperthjælp: Får jeg fjernet et evt. fremtidigt barn, hvis jeg engang har boet på bosted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. oktober

Helene Treschow

Hej Helene.

Jeg er ikke sikker på at det er dig jeg skal have fat i, men jeg ved slet ikke hvor jeg skal få svar fra.
Jeg er 20 år gammel, og går med et ønske om en dag at blive mor, og skabe en familie med min kæreste på 26.

Både min kæreste og jeg bor lige nu på bosted, da vi begge har en træls fortid. Hvis vi nu flytter herfra, og jeg bliver gravid om f.eks. 3 år, men vi har styr på bolig, økonomi og arbejde/uddannelser, har vores fortid så noget at sige? Jeg har læst nogle indlæg hvor folk er bekymret for, at de får fjernet deres ufødte barn, pga. deres fortid.

Jeg håber du kan give svar på, om vi har grund til at bekymre os, eller om vi bare skal slappe af.

Helenes svar

Kære du

Det at du engang har boet på bosted, kan ikke i sig selv gøre, at du får fjernet et eventuelt fremtidigt barn. Det afhænger af så mange andre ting. Hvis du vil vide mere, skal du have fat på en, der sidder med socialret. Håber det kan hjælpe dig med at få eventuelt yderligere svar.

Bedste hilsner

Helene Treschow

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: TVC Advokatfirma

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.