Rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
21 svar
2 synes godt om
7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Her om en måneds tid skal vi til Egypten. 

Vi skal have vores tre børn med og bedsteforældre og min bror, hans kæreste og deres søn på halvanden. 

Vores mindste er lige fyldt er år når vi skaæ afsted. 

Nogen, som har prøvet at flyve og rejse med så lille et barn? Vores de store har været næsten tre når vi har været afsted. 

Jeg er faktisk pisse nervøs, for den flyvetur og rejsedag. Når han nu ikke kan sove ordentligt osv? Jeg kan allerede mærke sveden hamre ned af mig  

alle gode råd ønskes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2018

Loa

Vores var 14 måneder da vi fløj til USA. 

Hun sov en del, spiste og havde underholdning med. Gik overraskende fint. Hav ting med du ved dit barn synes om, noget nyt og spændende. IPad med yndlingstegnefilm.

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Astrid&alex

helt rolig  jeg har fløjet mange gange med min dreng fra han var 2 mrd. Husk sut, sutteflaske (eller amning) når i letter og lander. En bæresele er god at have. Og noget mad. Og bøger (min dreng er meget glad for musikbøger) og legetøj han er glad for. Er mor rolig skal hun/han nok også være det   

Anmeld Citér

8. oktober 2018

1518

Vores den store var 11 måneder, da vi var ude og flyve med hende første gang. Det gik helt uden problemer. Vi havde en paraplyklapvogn med, som kunne lægges helt ned, fordi vi havde en mellemlanding. Så kunne hun få en lur, hvis det blev nødvendigt. Til start og landing havde vi en sutteflaske med saftevand, så vi var sikre på, at hun ville drikke noget. Og så havde vi ellers masser af snacks (rosiner, saltstænger, frugtstænger, kiks, smoothies osv.) med. Af underholdning havde vi iPad’en, nogle bøger og noget legetøj (uden for meget lyd af hensyn til de andre passagerer). Vi havde købt et nyt stykke legetøj, som blev pakket ud på turen - det brugte hun meget tid på.

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Babilooo

Jeg tror det bedste du kan gøre er at slappe SF.

Jeg har rejst med en på 11/2, 4 år og da lillebror var 3 mmd og opereret en halv måned før. De har alle sovet en stor del af turen. 

Tag legetøj med, og så er der skærm på flyet. 

Plus... flyveturen til Egypten er ikke så lang med mindre I har mange stop.

god rejse  

Anmeld Citér

8. oktober 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jo yngre, jo nemmere, er min erfaring. Vi har fløjet "jorden rundt" flere gange siden min datter blev født og det er ærlig talt kun mere "besværligt" jo ældre de er 

Og nej, man kan ikke helt forvente, at de bare sover i vanlig rytme og er fuldkommen upåvirkede. Men turen til Egypten er jo alt andet lige ikke voldsomt lang, så mon ikke det går, selvom rutinerne brydes lidt?

Dybe indåndinger, god tid og masser af snacks, plejer at være vejen frem. Afsæt eventuelt én voksen til den mindste, og lad de andre voksne tage sig af de større børn.

Det skal nok blive fint - hav en dejlig ferie.

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hvor er I søde - og I har jo fuldstændig ret. Det siger min ratinalitet mig også. 

Hvordan sov jeres, som var så små, altså på flyveren? Man har jo ikke noget søde. Og vores lille fyr vil ikke sove i arm  

jeg pakker masser af snacks og noget. Yt legetøj. 

Og jeg prøver lige med et par dybe indåndinger også 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er I søde - og I har jo fuldstændig ret. Det siger min ratinalitet mig også. 

Hvordan sov jeres, som var så små, altså på flyveren? Man har jo ikke noget søde. Og vores lille fyr vil ikke sove i arm  

jeg pakker masser af snacks og noget. Yt legetøj. 

Og jeg prøver lige med et par dybe indåndinger også 

Jeg mener selvfølgelig sæde! Og ikke søde 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Babilooo

Jeg har haft en forfærdelig rejse med et af mine børn. Gråd og overtræthed osv. Så snart far overtog blev det bedre.

Pointe: hvis du allerede nu stresser så bliver det en selvopfyldende profeti. Jeres barn kan mærke stressen. Lad eventuelt jeres barn sidde hos far eller en anden der måske ikke er så nervøs.

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg har haft en forfærdelig rejse med et af mine børn. Gråd og overtræthed osv. Så snart far overtog blev det bedre.

Pointe: hvis du allerede nu stresser så bliver det en selvopfyldende profeti. Jeres barn kan mærke stressen. Lad eventuelt jeres barn sidde hos far eller en anden der måske ikke er så nervøs.

Tak, den ting er der styr på. Min mand ‘er den’ på mindstemand og jeg styrer de store 

jeg hader mig selv for, allerede nu, at bekymre mig så meget. Dumt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.