Hjælp er desperat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2018

Anonym

Ingen guld ord herfra.  

MEN PÅ DR 1 var der det program med 

Lægen flytter ind / sulkerafhængihed . Med et ung par med børn.  Prøv at tjek det ud . Syntes det var et godt program.  Der i hvert fald understreger du ikke er alene.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Start med hvorfor du i det hele taget har 500 g slik i huset .... hver dag 

evt psykologhjælp ...hvis du spiser for at få det bedre

Jeg kører efter det om aftenen. Forstår det virkelig heller ikke! Forstår ikke, at jeg gider ud af huset for at hente det. Men lige i sekundet føles det som det eneste der kan give ro. 

Overvejer at lægge puslespil som strategi i stedet for tit tror jeg det handler om at jeg er træt og forsøger holde mig vågen med noget ligegyldig tv og så kører hånden automatisk ned i en skål og op i munden. 

Kan jo sagtens se at det lyder af meget og det er også mega flovt at jeg har det behov/forbrug/misbrug. Det er jo mega klamt! 

Jeg tror jeg er der hvor jeg vil finde en god psykolog - men det er super svært at finde ud af hvilken type psykolog man skal vælge fordi mit problem ikke er defineret agtigt. Giver det mening?

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg kører efter det om aftenen. Forstår det virkelig heller ikke! Forstår ikke, at jeg gider ud af huset for at hente det. Men lige i sekundet føles det som det eneste der kan give ro. 

Overvejer at lægge puslespil som strategi i stedet for tit tror jeg det handler om at jeg er træt og forsøger holde mig vågen med noget ligegyldig tv og så kører hånden automatisk ned i en skål og op i munden. 

Kan jo sagtens se at det lyder af meget og det er også mega flovt at jeg har det behov/forbrug/misbrug. Det er jo mega klamt! 

Jeg tror jeg er der hvor jeg vil finde en god psykolog - men det er super svært at finde ud af hvilken type psykolog man skal vælge fordi mit problem ikke er defineret agtigt. Giver det mening?

Så kør gulerodsstænger ind i stedet for eller gå en tur. 

Angående psykolog så ring til dansk psyologforening og spørg eventuelt efter en der har speciale i madmisbrug. Der er mange der har den slags misbrug. 

Hvad gjorde du sidst da du tabte dig.?

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Så kør gulerodsstænger ind i stedet for eller gå en tur. 

Angående psykolog så ring til dansk psyologforening og spørg eventuelt efter en der har speciale i madmisbrug. Der er mange der har den slags misbrug. 

Hvad gjorde du sidst da du tabte dig.?

Kostomlægning og motion

Har bare aldrig mødt denne mur før - kun i kortere perioder. Jeg er i mellemtiden blevet mere restriktiv ift hvad jeg spiser og tror det hænger sammen med hvorfor jeg så falder i med slik i de mængder. 
Det er dybt frustrerende, at føle at man hænger fast i det dårlige mønster. 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Øv et hul efter så flot et vægttab!

Prøv at Google Morten elsøe hvis du er interesseret i at få fat i en,som kan hjælpe dig. Deres filosofi er at se på grundene bagved fremfor kun at fokusere på kosten

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Anonym trådstarter

KommendeMor88 skriver:

Øv et hul efter så flot et vægttab!

Prøv at Google Morten elsøe hvis du er interesseret i at få fat i en,som kan hjælpe dig. Deres filosofi er at se på grundene bagved fremfor kun at fokusere på kosten

Har hørt hans podcasts - virkelig gode. Vil prøve at se om han kan hjælpe med noget individuelt men tror han er optaget. 

Har ikke spist slik siden lørdag������������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.