Lettere forsinket 2-års undersøgelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Astrid P

Så fik jeg (ravnemor) endelig taget mig sammen til at få min datter til den der 2-års undersøgelse. Status er:

Højde 94 cm
Vægt 16 kg

Så hun er en lang og tung basse, men lægen sagde, at hun er præcis som hun skal være! Det er første gang vi har været hos vores nye fynske læge, som er en flink, ældre herre. Han var helt charmeret af Smilla, som lige kvitterede med at ville kysse ham farvel da vi skulle gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Anja

Bedre sent end aldrig! Sikke en lille basse frøken Smilla er

Har lige tjekket Elias  og han vejer 12,6 kg og måler 95 cm  - han er vokset 5 cm de sidste 3 mdr !! Vildt som de kan skyde i vejret med voldsom fart.

Anmeld

17. oktober 2009

ivfmarie

Astrid P skriver:

Så fik jeg (ravnemor) endelig taget mig sammen til at få min datter til den der 2-års undersøgelse. Status er:

Højde 94 cm
Vægt 16 kg

Så hun er en lang og tung basse, men lægen sagde, at hun er præcis som hun skal være! Det er første gang vi har været hos vores nye fynske læge, som er en flink, ældre herre. Han var helt charmeret af Smilla, som lige kvitterede med at ville kysse ham farvel da vi skulle gå...

Viiildt!! Det er sgu næsten de samme mål Freja har!! Og hun er 4år!

Malte var vist 85 cm og vejede ca 11 kilo...

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

Whouu hold da op - hun er en dejlig stor pige. Iza er 86 cm og vejer 11,5 kg....der er lige lidt forskel der

Tror lige du må sætte hælene i - det er vist lidt tidligt hun er begyndt at kysse fremmede ældre mænd

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

Hold da helt fest hun er en stor pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.