bad feeling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Kaufie

Det lyder rigtig godt at der ikke var noget galt trods manglende graviditetssymptomer. Dejligt at se hjertet slå, som det skal!

Jeg har nemlig heller ingen symptomer udover trætheden - og HÅBER virkelig snart jeg bliver sendt til scanning. Har nemlig pletblødt lidt i nat, men skal til læge på onsdag, så afventer lige situationen.

Mette 8+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

wedell

Hej Mette.

Jeg kan klart anbefale en tidlig scanning det giver virkelig ro i sindet. Jeg ved godt at intet er sikkert endnu, men jeg har dog læst at hvis der er hjerteblink i uge8 så er der 98% sansynlighed for at alt går godt. Jeg bestilte selv en scanning hos en jordmoder jeg fant på nettet og betalte selv (700 kr) det er jo penge givet godt ud.

Knus Rikke

Anmeld

19. oktober 2009

oo

Ansemusen skriver:

(Betyder MA, at de lavede en medicinsk abort fordi barnet ikke levede mere? Bare så jeg har helt styr på det).

så vidt jeg ved står det for "missed abortion" altså at fosteret dør, men at kroppen ikke selv "opdager" det og derfor ikke selv sørger for at skille sig af med det via blødning, som fx ved en SA

dejligt at hjerteblinket var der! jeg har samme frygt efter jeg var gravid udenfor livmoderen i januar, og har fået lovning på scanning fra uge 7 af fertilitetsklinikken hvis jeg blir gravid igen

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Hvor er det dejligt at høre! Tillykke med det! Ved lige hvordan du har det

Anmeld

19. oktober 2009

Kaufie

wedell skriver:

Hej Mette.

Jeg kan klart anbefale en tidlig scanning det giver virkelig ro i sindet. Jeg ved godt at intet er sikkert endnu, men jeg har dog læst at hvis der er hjerteblink i uge8 så er der 98% sansynlighed for at alt går godt. Jeg bestilte selv en scanning hos en jordmoder jeg fant på nettet og betalte selv (700 kr) det er jo penge givet godt ud.

Knus Rikke

Tak - det tror jeg også jeg går efter at få min læge til at sende mig til.

Der har igen i dag været en lille smule brunt - ikke meget, men nok til at jeg bliver mere og mere bekymret, selvom jeg godt ved det er meget normalt.

Anmeld

20. oktober 2009

frk andreasen

Sofia24 skriver:

Åhh jeg kan lige mærke hvordan du har det...

Min kæreste og jeg var selv til scanning d. 11 august 09 hvor baby ikke længere var i live  det var vores første graviditet!

Nu prøver igen, men har lige nu min normale mens så der var desværre ikke gevinst i første forsøg. Men jeg ved, at det bliver nogle laaaaaaaange 12 uger frem til den første scanning, med en hel rutsjebane tur af hele følelsesregistret...

Jeg ønsker alt det bedste for Jer og håber at scanningen kan gøre dig lidt mere tryg!  

Hvor længe skulle I prøve igen før end I var gravide 2. gang? Bare ren nysgerrighed.

Kram Sofia

jeg gik osse med et dødt barn i 5 uger. nu er jeg gravid uge 18+2. de første 12 uger har været fuld af bekymring lige indtil jeg så bebsen. og har mærket liv siden uge 12. er 18+2 nu

Jeg fik en udskrabning d 19 april. og den16 juni stod jeg med en positiv test i hånden  så der gik de der 2 mdr som de sagde på sygehuset der var bedst. så var ens cyklus ok igen..  men vi var osse heldig at det skete i første forsøg igen ligesom med den der døde...

kram tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.