bad feeling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

wedell

Hejsa.

Jeg skal til tryghedsscanning i morgen for jeg har bare en dårlig fornemmelse. Jeg har tidligere haft MA ved scanning i 12. uge og er selvfølgelig hunde ræd for det igen. Jeg er 7+4 og mine graviditets symptomer forsvinder. I sidste uge havde jeg rigtig meget kvalme, træthed og ømme og voksende bryster. Men pludselig fra dag til dag frosvandt kvalmen og min energi kom tilbage. det er selvfølgelig dejligt, men gør min også bange. Er alt nu normalt eller er foster dødt igen. Det kan jeg næsten ikke kapere. Mine bryster er lidt ømme og ved tanken og visse fødevarer får jeg lidt madlede. Men elleres er alle symptomerne væk og har været væk i snart en uge nu.

Skal jeg være bekymret?

Knus Rikke (7+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

prettybutterfly

Held og lykke med scanningen! Jeg krydser fingre for dig og håber på det bedste! Husk at skriv en update når du er blevet scannet!

Ønsker alt det bedste til dig og en kæmpe knuser!
Mona

Anmeld

17. oktober 2009

baby2010

Nej det skal du ikke. Du skal ikke bekymre dig, for du kan hverken gøre fra eller til. Babyen har det sikkert fint - det er meget usandsynligt rent statistisk set, at det skulle gå galt igen. Du får intet ud af at bekymre dig, babyen får det hverken værre eller bedre.

Brug tiden på at glæde dig til at se det lille vidunder og tænke posiive tanker - ja, det er lettere sagt end gjort, men prøv alligevel. Og hvis det er svært, så hold dig beskæftiget. Prøv at koncentrer dig om at være stærk - for din egen og barnets skyld.

Held og lykke i morgen - og husk at skrive hvordan det så gik.

Kh Julie

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Jeg ha' ingen forstand på det .. Men held og lykke med scanningen .. 

Anmeld

18. oktober 2009

Sofia24

Åhh jeg kan lige mærke hvordan du har det...

Min kæreste og jeg var selv til scanning d. 11 august 09 hvor baby ikke længere var i live  det var vores første graviditet!

Nu prøver igen, men har lige nu min normale mens så der var desværre ikke gevinst i første forsøg. Men jeg ved, at det bliver nogle laaaaaaaange 12 uger frem til den første scanning, med en hel rutsjebane tur af hele følelsesregistret...

Jeg ønsker alt det bedste for Jer og håber at scanningen kan gøre dig lidt mere tryg!  

Hvor længe skulle I prøve igen før end I var gravide 2. gang? Bare ren nysgerrighed.

Kram Sofia

Anmeld

18. oktober 2009

wedell

efter min MA gik der længe før jeg mentalt var klar til at prøve igen og valgte derfor at vente til jeg var færdig med mit studie. Så vi førvede først igen efter halvandet år. Men der lykkes det i 3. forsøg. Vo skal til scanning her om et par timer. Er godt nervøs men glæder mig alligevel til at få en afklaring. Held og lykke til jer med at blive gravid igen. jeg har hørt at det tit går hurtigt efter en sa eller en ma, så det håber jeg for jer:-)'

Knus rikke

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Jeg håber det bedste for dig! Jeg går lidt med samme frygt som dig. Eller det vil sige, det gjorde jeg indtil jeg også fik en tryghedsscanning da jeg var 9+6. Der var jeg også bange for at hjertet ikke slog mere! Det gjorde det heldigvis og alt så fint ud, og det tror jeg også det gør for dig! Din fornemmelse har intet at gøre med hvorvidt barnet har det godt eller ej denne gang, men er en frygt du har, fordi du tidligee har aborteret! (Betyder MA, at de lavede en medicinsk abort fordi barnet ikke levede mere? Bare så jeg har helt styr på det).

Jeg frygter selvfølgelig også lidt for NF om 12 dage, men jeg prøver at bevare roen efter sidste scanning og det går også ganske godt!

Glæder mig til at høre at alt forhåbentlig ser godt ud med din baby!

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Puha den følelse kender jeg godt...men tænk på at vi er SÅ meget i vores kroppe, SÅ bevidste om hver en lille forandring, så når symptomerne pludselig går væk bliver vi mega bange. Og du har så ovenikøbet en meget dårlig oplevelse oveni som selvfølgelig sidder i dig.

Jeg håber ikke der er noget i vejen og at alle symptomerne kommer igen. Sender dig et stort

Dorthe

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

...jeg fik også en tryghedsscanning i uge 7 og det hjalp fantastisk meget at se dens lille hjerte banke lystigt derudaf

Jeg synes der er ALT for lang tid til uge 12 og NF og gå og være nervøs samtidigt.

Anmeld

19. oktober 2009

wedell

Hej Piger.

Tak for alle jeres beroligende ord. Jeg var til scanning igår. Og JUBII der var fin lille hjerteblink og den lille blob har det rigtig godt. Hvor var det bare skønt at få det bekræftet. Nu bliver de næste uger meget skønnere, og familien kan få det at vide i weekenden. Så det bliver spændende :-) Endelig kan jeg begynde at glæde mig over graviditeten.

Så vidt jeg ved står MA for mistet abort, altså at fosteret er dødt. Jeg fik det fjernet ved udskrabning idet min krop slet ikke reagerede på den medicinske abort. Men det er heldigvis fortid nu :-)

Ha en fantastisk dag alle sammen :-)

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.