Køb af dukke - men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. september 2018

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg er på jagt efter en ny dukke til min datter, som bliver 3 år til januar. Det skal være en dukke som kan tåle at blive LEGET med.. hun elsker alt hvad angår “pleje” af babyer - give mad/sutteflaske, skifte ble, frisere hår, putte mv.. ved godt at de fleste dukker kan indfrie disse ønsker, men tænker alligevel at der må være forskel (/noget som anbefales frem for andre) :-)

havde selv BabyBorn som barn, og dette var uden tvivl “toppen af poppen” dengang - men er det stadig dét?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2018

Chsk

Nu har jeg godt nok ikke selv børn man har et par stykker i min familie og vennekreds og hvis jeg skulle giv en dukke i gave vil jeg køb en baby born 

til den er der mulighed for at køb en masse  ekstra udstyr til  også kunne hun måske få lidt i julegave hun kan brug til den hvis man ønsker det

Anmeld Citér

30. september 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej alle

jeg er på jagt efter en ny dukke til min datter, som bliver 3 år til januar. Det skal være en dukke som kan tåle at blive LEGET med.. hun elsker alt hvad angår “pleje” af babyer - give mad/sutteflaske, skifte ble, frisere hår, putte mv.. ved godt at de fleste dukker kan indfrie disse ønsker, men tænker alligevel at der må være forskel (/noget som anbefales frem for andre) :-)

havde selv BabyBorn som barn, og dette var uden tvivl “toppen af poppen” dengang - men er det stadig dét?

Vi har en babyborn. Eller faktisk flere for min datter har min den gamle og så har jeg købt en babyborn dreng til hende. 

Hun elsker virkelig dukken og den bliver brugt rigtig meget

Anmeld Citér

30. september 2018

MoarMoar

Her er det også baby born som er farvoriten 

Anmeld Citér

30. september 2018

Bakara

Er denne stadig til salg? Jeg er interesseret.

Og ja - jeg ved godt, at indlægget er et par dage gammelt..

Prøv at se her  https://promocodius.com/dk/rabatkode/nelly

Anmeld Citér

30. september 2018

Ano18

Min datter har flere forsk. Også en del ret dyre som ASI dukkerne. Men det er baby born der hitter. Både den skallede standard, men også storesøsteren, med det lange hår

min veninde har syet en del tøj til dem, men ellers bruger de min datter str 40/44 tøj hun havde på, da hun blev født. Derudover har jeg købt en masse på børneloppen, af en der syr dukketøj.

Anmeld Citér

30. september 2018

Nea85

Allerførst skal du tage stilling til, om det skal være en dukke med hård eller blød krop. Det kan være svært for et barn at give en dukke med hård krop tøj på, hvor en med blød krop til gengæld er sværere at få til at sidde..

Mine piger har begge været enormt glade for Corolle dukker, som har blød krop. De har hver en der er 30 og 36 cm, men til den alder din datter har, vil jeg anbefale 36 cm.

Min yngste datter (4,5 år) har også en Baby Born, som hun fik til jul, men den har aldrig været leget med lige så meget som de andre.. 

Anmeld Citér

30. september 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Ville gerne give min datter en Ruben dukke.  

De er søde store og kam komme i vaske maskinen.  

EM hit herhjemme er dukker med blød krop.  

Baby born kan til nøds ledes med hvis de andre ikke kan findes ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.