Risiko for graviditet 5 uger efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2018

Anonym

Køb en fortrydelsespille! For jo, du kan godt være blevet gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2018

HBV

Hvorfor ik bare få fat i en fortrydelsespille med det samme?  

Anmeld Citér

30. september 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Hvorfor ik bare få fat i en fortrydelsespille med det samme?  

Fordi jeg har en baby, der vil ammes hver anden time. Og så vidt jeg kan forstå, må man ikke amme i 8 timer efter indtagelse. Det er ikke en mulighed.

Anmeld Citér

30. september 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Fordi jeg har en baby, der vil ammes hver anden time. Og så vidt jeg kan forstå, må man ikke amme i 8 timer efter indtagelse. Det er ikke en mulighed.

Hvad med at pumpe ud... det er da virkelig meget nemmere end to spædbørn eller en abort

Anmeld Citér

30. september 2018

HBV

Anonym skriver:

Du kan malke ud.. det er et spørgsmål om planlægning.

Anmeld Citér

30. september 2018

Abracadabra

Jo, du kan sagtens blive gravid. Jeg fik mens 6 uger efter fødslen, så jeg havde ægløsning 2 uger før. 

Med det in mente, er det nok sæd, der løber ud nu og ikke nødvendigvis ægløsningsslim...

Anmeld Citér

30. september 2018

HBV

Jeg har også født for 5 uger siden og har den seneste uge kunnet mærke at "der rører sig" noget i underlivet. Jeg er overbevist om at jeg får mens snart.. 

Jeg fik også mens meget hurtigt efter første fødsel... 

Anmeld Citér

30. september 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at holde den gode tone 

Anmeld Citér

30. september 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Puha... føler med dig. Giv endelig en opdatering  kram til dig 

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Stivdie

Jeg vil også lige sige "Ro på!"  Tror du ikke, det bare kan være din mands sæd, du har set?

Hvis du har en svag positiv om to uger så indtænk også lige muligheden for, at du stadig har hcg i kroppen fra din tidligere graviditet. Det er normalt, at man kan teste positiv et godt stykke tid efter en endt graviditet. Personligt kunne jeg teste positiv næsten 6 uger efter min missed abortion, så tænker at jeg også sagtens kunne have testet positiv 6-8 uger efter mine fødsler, hvis jeg havde prøvet...

Held og lykke til dig,  for der slet ikke er noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.