Jeres erfaringer med måltidskasser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2021

Sundedage

Vi har prøvet aarstiderne, simple feast og kokkens hverdagsmad.

Alt er klart mere dyrt end at stå for det selv, men det er jo en prioriteringssag

Pt skifter vi mellem kokkens hverdagsmad og simple feast (her er maden mere eller mindre lavet på forhånd og skal bare varmes og laves lidt tilbehør)

Min mand er ikke begejstret for vegansk mad (jeg synes det er lækkert!) Jeg hader til gengæld at retterne er bygget op om kød med kokkens hverdagsmad. Sidstnævnte er bare heller ikke særlig spændende og tit smager det ikke rigtig af noget. 

Så vi pønser på at hoppe tilbage til aarstiderne og så lave maden selv -evt en kasse, hvor der både er vegatardage og køddage

Vi har været loyale Aarstiderne bruger. Men efter at vi, i et par uger, har prøvet kræfter med Simple Feast, kan vi simpelthen ikke gå tilbage. Jeg er vildt begejstret for de meget grønne måltidskasser , men det er selvfølgelig smag og behag. Når vi føler det er ved at være tid at skifte, så kigger vi lige på en af sammenligningssiderne som Jeg syntes det hjælper til at få et overblik over de mange valgmuligheder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Vi har tidligere fået måltidskasse fra Skagenskassen, men blev lidt trætte af det i længden og der var ofte noget børnene ikke kunne lide. 

Nu får vi fra Hello Fresh og er meget tilfredse. De har en app, hvor du selv kan sammensætte ugens menu og der er ret meget at vælge imellem. Retterne er simple og velsmagende og børnene er vilde med det, næsten uanset hvad vi serverer. Eneste dårlige ting er at det ikke er økologisk.

Anmeld Citér

2. februar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi er glade for ‘ret nemt’ herhjemme ��

Anmeld Citér

3. februar 2021

Kir

Det her er altså en tråd fra 2018

Anmeld Citér

30. juni 2021

adorjanpetersen

Ja, jeg føler dig. Det er så stressende at lave og tænke på, hvad man skal lave mad. Derfor besluttede jeg og min mand, at vi skal prøve madkasse fra tid til anden. Så vi tjekker fra LINKSLETTETAFMODERATOR. Heldigvis er de mange gode ting.

Anmeld Citér

30. juni 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Vi får HelloFresh 1-2 gange i måneden.
fleksibel levering og altid 13 spændende retter at vælge imellem. Pt. Er vi kun 2, og prisen er 400 kr. for aftensmad til os i 3 dage.

Det er ikke billigt, MEN vi finder SÅ meget inspiration til nye hverdagsretter som i det lange løb sparer os for rigtig mange penge. 

Hvis du får løst til at prøve, så sig til.. så linker jeg til min rabatkode hvor du sparer 300 kr på første boks. Dvs. Den næsten er gratis.

Der er ingen binding, og man kan på appen tilvælge og fravælge ugeleveringer og ændre i retterne som det passer en  vi elsker de uger der kommer Hello Fresh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.