Kan ikke overskue noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Nej det er han ikke desværre.... Det er først nu jeg finder ud af hvor ligeglad han er med mig. I princippet kunne han bare hænge rebet op til mig

Han lyder godt nok ikke særlig støttende. Jeg synes godt, du kan kræve, at han deltager i en samtale med sundhedsplejersken. Det er vigtigt, at han får forståelse for din situation. 

Det er ikke pinligt eller flovt at være ramt af depression. Der er mange kvinder, der får en fødselsdepression, og det betyder ikke, at kommunen fjerner børnene.

Det er lidt noget skidt, at du ikke kan tale med lægen. Måske kunne det give mening at skifte læge ?

Det er vigtigt, at du får noget hjælp. Jeg har selv været ramt af depression (ikke fødsels), og det er hæsligt. 

Hvad med mødrehjælpen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2018

LSS

Anonym skriver:

Nej jeg har desværre ingen tætte veninder og min familie har altid brugt alkohol som medicin 

Hvis du bor i Jylland omkring trekantsområdet og har brug for en at ses med og snakke med, så skriv! ❤️ Du er selvfølgelig også mere end velkommen til at skrive uanset.

Anmeld Citér

24. september 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Søde, søde dig... 

du skal gribe fat i fik sundhedsplejerske- hun kan hjælpe dig til at få den hjælp, du har brug for 

Anmeld Citér

25. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Som de andre skriver - du skal ringe til din sundhedsplejerske allerede i dag. Så må baby græde i de 10 minutter det tager, det er langt vigtigere, at I får hjælp.

Din kæreste skal også have hjælp. Til at forstå hvad der foregår og indse, at du skal have aflastning allerede i aften, i nat og de kommende dage.

Og til sidst skal du selvfølgelig skifte læge. Man skal ikke være syg og have en læge, man ikke stole på.

Men én ting af gangen. Du skal ringe til sundhedsplejersken så snart de åbner. Du skal bede om et hjemmebesøg hurtigst muligt. Det skal nok blive bedre for jer alle!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.