Måske er jeg bare ramt af the sunday blues og tanken om at mandag starter 05.30, som i det er jo lige om lidt Eller måske har jeg tumlet med det her for længe og måske oplever jeg nu en slags stressreaktion ♀️
Ihvertfald er sagen den at jeg virkeligt tumler frygteligt meget med tanker om livet og hvordan det skal være.
Har jeg det rigtige job? Burde jeg gå all om og blive selvstændig? Burde jeg gå hjemme en periode og passe hus og hjem og børn? Burde vi genoverveje vores parforhold? Burde jeg overhovedet gå så længe med de er tanker?
Og så tankerne i småtingsafdelingen om jeg burde finde en til at gøre rent for os? Om jeg burde købe noget mere tøj, så jeg ikke hver dag skal wrestle med mit tøjskab for at spytte noget mere eller mindre pænt ud?
Jeg tvivler bare på alt i dag og ved godt det er okay at have dage indimellem hvor man mærker livet på godt og ondt, men for faen hvor er det da bare en dum dum dag!
Andre der kender følelsen? Er der nogen af jer der har reageret på den? Jeg er på en måde så bange for at anerkende at jeg har et problem, for jeg frygter at hvis jeg først græder, så holder jeg aldrig op, og hvis jeg stopper på arbejde, så begynder jeg aldrig igen
jeg kunne vist bare rigtig godt bruge at nogen forstår mig lige nu!
Anmeld
Citér