Hvor meget er egentlig nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2018

Øboen

Jeg vil gerne slå et slag for fx tripp trapp stolen med babyindsats. Jeg synes sgu den var guld værd hvis baby alligevel var vågen når vi andre spiste, synes det var lidt underligt at han så bare lå nede på gulvet alene på legetæppet. Og man vil jo gerne have hænderne fri til rent faktisk at kunne spise. Men derudover, så er jeg enig med de andre, vent og se hvad behovene er. 

Og helt ærligt, her fik min dreng først et værelse da han var over 2, så no stress  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2018

MorTil3+

Waller skriver:

Jeg er ved at blive en lille smule stresset. Jeg har termin om 6 uger. Børneværelset står ikke klar og vi mangler og få købt nogen ting.                                  Bla. En slyngevugge. Har hørt de skulle være uundværlige.. Men h ad gjorde man førhen. Og vil jeg virkelig give 1000 kr for sådan en..                                  trip trap stol med babyinsats.. skal.? Skal ikke?     Kravlegård.. mest fordi vi har det ret fodkoldt og fordi vi har hund.. Men hvor længe får vi den brugt?  Pusletaske. Jeg har købt sådan et pusleunderlag med mange gode store lommer i siderne. Er det ikke nok?  

Jeg syntes bare at det løber op hvis man skal have alt! Hvad kunne i ikke undvære til jeres babyer. Og hvad er musthaves ?

Jeg har været super glad for kravlegård til alle mine da vi også har dyr, vi har brugt den indtil de begyndte kravle rundt selv, såå et halvt års tid, det er så den samme vi har brugt til alle 3 børn.. slyngevugge har vi aldrig brugt, de har sovet ved siden af mig om natten pga amning og om dagen har de sovet i barnevogn. Pusletasken bruger jeg stadig selvom den mindste er 3 år og blefri, den er altid i bilen med lidt skiftetøj, vådservietter, solcreme og hva man nu lige ellers kan få brug for, så jeg er glad for min store pusletaske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.